Galaxy O7 یک اسمارت‌فون متوسط خواهد بود - تکفارس 
Galaxy O7 یک اسمارت‌فون متوسط خواهد بود - تکفارس 

Galaxy O7 یک اسمارت‌فون متوسط خواهد بود

امیرحسین
۴ مهر ۱۳۹۴ - 14:32
Galaxy O7 یک اسمارت‌فون متوسط خواهد بود - تکفارس 

نزدیک به یک ماه بعد از منتشر شدن بنجمارک AnTuTu، شایعات در مورد Samsung Galaxy O7 بالا گرفته است. حال GFXBench نیز اطلاعاتی از این اسمارت فون منتشر کرده است؛ که بسیار به شایعات قبلی نزدیک است. با تکفارس همراه باشید.

این بنجمارک به ما نشان می‌دهد که Samsung Galaxy O7 از چیپست شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 410 SoC قدرت خواهد گرفت. صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p (بنجمارک AnTuTu نمایشگر این دستگاه را ۵ اینچ گزارش داده بود)، ۱ گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. ضمن اینکه دوربین اصلی Samsung Galaxy O7 دوازده مگاپیکسل و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم‌عامل این دستگاه نیز اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ خواهد بود.

همچنین، ماه پیش شرکت سامسونگ اعلام داشت که درحال کار بر روی سری جدید O می‌باشد. اولین گجت‌های خط تولید جدید سامسونگ نیز، Galaxy O5 و Galaxy O7 خواهند بود.

به هرحال، پیش از این نیز اعلام شده بود که سامسونگ درحال کار برروی Galaxy Grand On و Galaxy Mega On می‌باشد. مشخص نیست که Galaxy O5 و Galaxy O7 همان اسمارت‌فون‌ها باشند؛ یا خیر؟ در هر صورت، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.