نسخه نسل هفتمی بازی Call Of Duty Black Ops 3 فاقد بخش Campaign می باشد - تکفارس 
نسخه نسل هفتمی بازی Call Of Duty Black Ops 3 فاقد بخش Campaign می باشد - تکفارس 

نسخه نسل هفتمی بازی Call Of Duty Black Ops 3 فاقد بخش Campaign می باشد

علیرضا نیک‌ اندیش
۴ مهر ۱۳۹۴ - 16:16
نسخه نسل هفتمی بازی Call Of Duty Black Ops 3 فاقد بخش Campaign می باشد - تکفارس 

شاید تلخ ترین خبر بعد از لغو شدن ساخت Mortal Kombat X برای دوکنسول نسل هفتمی PS3 و Xbox 360 ، خبر نبود بخش پرطرفدار کمپین یا بخش تکنفره در نسخه های نسل هفتمی بازی Call Of Duty Black Ops 3 می باشد . به تازگی کمپانی سازنده بازی یعنی Activision اعلام کرد که نسخه های نسل هفتمی بازی فقط دارای بخش Multiplayer و Zombie Mode خواهد بود . برای مشاهده کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید .

به تازگی در سایت رسمی بازی Call Of Duty اعلام شده که بخش Campaign و Co – Op فقط بر روی پلتفرم های PC , PS4 , Xbox One قابل بازی خواهند بود و طراحی این بخش ها بر روی نسخه های نسل قبلی بازی امکان پذیر نمی باشد .

پس اگر نسخه های PS3 و XBox 360 بازی را تهیه کنید فقط می توانید از دو بخش Multiplayer و Zombie Mode آن استفاده نمایید .

می توان گفت نسخه های نسل هفتمی بازی از فقر نبود چندین چیز به سر می برد که شما در نسل هشتم می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید که می توان به اسلحه های جدید ، لباس های جدید ، فروشگاه رنگ و چندین مورد دیگر اشاره کرد که فقط بر روی نسخه های نسل هشتمی بازی یعنی PC , PS4 , XBox One در دسترس خواهند بود .

همچنین بازی Call Of Duty Black Ops 3 برای نسل قبل با قیمت ۴۹.۹۹ دلار که هراه با بخش دانلود Bouns می باشد قابل خرید می باشد .

 

بازی Call Of Duty Black Ops 3 امسال برای پلتفرم های PC , PS4 , XBox One , PS3 , Xbox 360 عرضه خواهند شد . لازم به ذکر است که نسخه نسل هفتمی بازی فاقد بخش Campaign و Co – Op خواهد بود .

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.