TENAA تصاویر و مشخصاتی از HTC One M9e منتشر کرد - تکفارس 
TENAA تصاویر و مشخصاتی از HTC One M9e منتشر کرد - تکفارس 

TENAA تصاویر و مشخصاتی از HTC One M9e منتشر کرد

مسعود مقدم
۶ مهر ۱۳۹۴ - 20:25
TENAA تصاویر و مشخصاتی از HTC One M9e منتشر کرد - تکفارس 

HTC در حال کار بر روی یک اسمارت فون جدید می باشد که اسم آن به تازگی به چشم می خورد. TENAA در حال حاضر اطلاعات و تصاویری از این گوشی منتشر کرده است که به آن ها خواهیم پرداخت. منبع نام برده معتقد است که این دستگاه نیز مانند HTC One M8، دارای بدنه ی فلزی با صفحه نمایش ۵ اینچی و وضوح فول اچ دی ۱۰۸۰P خواهد بود.

همانطور که در تصاویر پایینی می بینید، ظاهر گوشی تفاوت خاصی با دیگر تولیدات این کمپانی تایوانی ندارد و ابعاد گوشی ۱۴۴.۶ در ۶۹.۷ در ۹.۶ میلی متر می باشد. این دی حالیست که M9e به یک پردازنده هشت هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت حافطه ی رم مجهز شده است. نا گفته نماند که این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید نسخه ی ۵.۰.۲ عرضه خواهد شد و در کنار حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی آن، یک درگاه micro SD نیز تعبیه شده است.

دوربین این اسمارت فون اما سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد که با فلش LED دوگانه ی خود، تصاویر با کیفیت مشابه با صفحه نمایش آن، یعنی همان ۱۰۸۰P تهیه می کند. برای افرادی که تصاویر سلفی می گیرند و از قابلیت ویدئو چت برنامه های ارتباطی مختلف نیز استفاده می کنند، یک دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار داده شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.