شایعه: آیفون بعدی ضد آب خواهد بود - تکفارس 
شایعه: آیفون بعدی ضد آب خواهد بود - تکفارس 

شایعه: آیفون بعدی ضد آب خواهد بود

مسعود مقدم
۶ مهر ۱۳۹۴ - 20:37
شایعه: آیفون بعدی ضد آب خواهد بود - تکفارس 

به نظر می رسد که اپل بالاخره تصمیم گرفته است تا مثال شرکت های سونی و سامسونگ، خط تولید اسمارت فون های خود را به قابلیت ضد آب مجهز کند. اگر این اتفاق رخ دهد، برای اولین باریست که این کمپانی دستگاهی با این مشخصات را ارائه می دهد.

بعد از زمانی که خم شدن برخی از دستگاه های آیفون ۶ و ۶ پلاس گزارش شد، شرکت اپل تنها تغییری که در بدنه ی گوشی های خود داد، استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ بود که با توجه به تست های فشار، دو برابر بدنه ی آیفون های سال ۲۰۱۴ مقاومت می کند.

به هر حال یک منبع ژاپنی به نام Mac Otakara گفته است که اپل قصد دارد تا آیفون های بعدی را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم سازد. این در حالیست که بسیاری از تولیدکنندگان اندرویدی چند سال است که از این قابلیت در گوشی های خود استفاده می کنند.

در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر تصمیم استفاده ی اپل از سیلیکون در برخی نقاط گوشی و هم چنین بکارگیری فناوری System On Chip شنیده می شد که این دو نیز گوشی را از خطرات مشابه دور نگاه می دارد.

در همین راستا هفته ی گذشته طی یک آزمایش تصویری مشاهده کردیم که آیفون های جدید توانستند یک ساعت در یک بطری آب دوام آورده و خسارتی را شامل نشوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.