TENNA تایید می‌کند: مشخصات Oppo A33 - تکفارس 
TENNA تایید می‌کند: مشخصات Oppo A33 - تکفارس 

TENNA تایید می‌کند: مشخصات Oppo A33

امیرحسین
۷ مهر ۱۳۹۴ - 01:14
TENNA تایید می‌کند: مشخصات Oppo A33 - تکفارس 

شاید Oppo را با اسمارت‌فون‌های متوسط و سطح بالا مانند R7 و R7 Plus و شاید هم Find 7 بشناسید. اما این شرکت بر روی دستگاه‌های سطح پایینی هم کار می‌کند. با تکفارس همراه باشید. Oppo A33 یک گجت خوش‌ساخت سطح پایین می‌باشد. این دستگاه که هم‌اکنون با نام Oppo A33 شناخته می‌‌شود؛ توسط TENNA تایید شد. هم‌چنین خبرگزاری چینی‌ قیمت این دستگاه را نیز مشخص کرده است.

Oppo A33 دارای نمایشگر ۵ اینچی تاچ‌اسکرین با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ می‌باشد. دوربین اصلی این دستگاه ۸ اینچی با فلش LED و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی اعلام شده است. رم این دستگاه ۱ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا می‌باشد. این اسمارت‌فون دو سیم‌کارته از ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه از پردازنده Snapdragon 410 SoC شرکت کوالکام قدرت گرفته است. پردازنده آن نیز ۱.۲ گیگاهرزتزی چهار هسته‌ای Cortex-A53 می‌باشد. اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ نیز سیستم‌عامل آن می‌باشد. این دستگاه دارای ۱۴۲.۷ میلی‌متر طول، ۷۱.۷ میلی‌متر عرض و ۷.۵۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. وزن Oppo A33 نیز ۱۴۵ گرم اعلام شده است.

بدون شک این دستگاه در کشور چین عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز ۸۰۰ یوآن چین معادل ۱۲۵ دلار و ۱۱۱ یورو اعلام شده است. براساس رسانه‌های محلی، عرضه Oppo A33 در سایر نقاط دنیا نیز قطعی نمی‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.