مشخصات HTC Butterfly 3 منتشر شد - تکفارس 
مشخصات HTC Butterfly 3 منتشر شد - تکفارس 

مشخصات HTC Butterfly 3 منتشر شد

امیرحسین
۷ مهر ۱۳۹۴ - 19:36
مشخصات HTC Butterfly 3 منتشر شد - تکفارس 

می‌دانید که شرکت HTC در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. در این مراسم، نام HTC Butterfly 3 نیز به چشم می‌خورد. حال، تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه مشخص شدند. با تکفارس همراه باشید.شرکت تایوانی HTC معرفی HTC Butterfly 3 را در مراسم پیش رو قطعی اعلام کرده است. این گوشی ادامه دهنده راه HTC Butterfly 2 می‌باشد. همچنین این دستگاه با HTC J Butterfly که ماه می در ژاپن رونمایی شد؛ یکسان می‌باشد.

HTC Butterfly 3 با نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD ال سی دی عرضه خواهد شد. چیپست این دستگاه Snapdragon 810 بوده و ۳ گیگابایت حافظه رم دارد. حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده و می‌توانید به وسیله کارت حافظه microSD، ظرفیت این دستگاه را تا ۲ ترابایت ارتقا دهید. البته این موضوع تنها جنبه تبلیغاتی دارد. زیرا بیشترین ظرفیت کارت حافظه‌ای که تاکنون معرفی شده است؛ ۲۰۰ گیگابایتی بوده است.

دوربین اصلی محصول جدید شرکت تایوانی دارای دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی می‌باشد. لازم به ذکر است که دوربین اصلی HTC Butterfly 3 دو سنسور دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر بسیار بهتری ثبت کنید. لنز این دستگاه Sapphire بوده و به وسیله یک قاب کریستالی با قطر ۲۷.۸ میلی متر محافظت می‌کند. همچنین دو فلش LED نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر بهتری ضبط کنید. همچنین قابلیت ضبط تصاویر ۴K نیز فراهم شده است.

دوربین دوم HTC Butterfly 3 نیز ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور BSI بوده و با مشخصات مشابه دوربین اصلی با این تفاوت که محافظ این دوربین ۲۸.۲ میلی‌متری می‌باشد. دوربین جلوی HTC Butterfly 3 قابلیت ضبط تصاویر ۱۰۸۰p را نیز دارد.

ابعاد این گجت اندرویدی شامل ۱۵۰.۹۹ میلی‌متر طول، ۷۲.۹۹ میلی‌متر عرض و ۹.۹۹ میلی‌‍متر ضخامت می‌باشد. این مسئله توسط وب‌سایت رسمی HTC اعلام شده است. اما اخباری که پیش از این منتشر شده بود؛ از طول ۱۵۱ میلی‌متری، عرض ۷۳ میلی‌متری و ضخامت ۱۰ میلی‌متری خبر داده بودند. وزن HTC Butterfly 3 نیز ۱۶۱ گرم اعلام شده است. گنجایش باتری این دستگاه ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. همچنین این دستگاه ضد آب نیز می‌باشد.

HTC Butterfly 3 با اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ روانه بازار خواهد شد. ضمن اینکه رابط کاربری آن نیز Sense 7 می‌باشد. گفته شده که این دستگاه در تاریخ ۲۰ اکتبر راهی بازار تایوان خواهد شد. اگر درباره قیمت آن کنجکاوید، باید بگویم که ۱۹۹۰۰ دلار تایوان قیمت اعلام شده می‌باشد. اگر بخواهیم تبدیل واحد انجام دهیم، عدد ۶۰۰ را جلوی کلمه دلار خواهیم دید. ضمن اینکه هنوز منتظر قیمت و تاریخ عرضه جهانی از سوی شرکت HTC می‌باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.