LG V10 رسما معرفی شد - تکفارس 
LG V10 رسما معرفی شد - تکفارس 

LG V10 رسما معرفی شد

یاشار فتحعلی زاده
۹ مهر ۱۳۹۴ - 08:28
LG V10 رسما معرفی شد - تکفارس 

ال جی رسما گوشی هوشمند پر قدرت خود به نام وی ۱۰ را با صفحه ثانویه و دو عدد دوربین جلو معرفی کرد. کمپانی کره ای آخرین فبلت پرچم دار خود را این ماه در ۵ رنگ مختلف در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. این رنگ ها شامل مشکی، سفید، بژ، آبی کم رنگ و آبی پر رنگ می باشد. مطابق با گفته ها یک صفحه ثانویه در بالای صفحه ۵.۷ اینچی QHD وجود دارد. این صفحه ۲.۱ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل می باشد و می تواند آیکون میانبر اپلیکیشن ها و اطلاعات دیگری را نشان دهد. با ما همراه باشید تا از دیگر اطلاعات این گوشی هوشمند جدید ال جی مطلع شوید.

در کنار صفحه جدیدی که گفته شد، ال جی از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی هوشمند وی ۱۰ استفاده کرده است. یکی از این دوربین ها دارای زاویه لنز استاندارد می باشد و دیگری دارای زاویه بیشتری خواهد بود، تا برای سلفی هایی گروهی استفاده گردد. ال جی وی ۱۰ دارای یک بدنه با قاب فولادی ضد زنگ ۳۱۶L می باشد و صفحه نمایش نیز دارای یک روکش دولایه Gorilla Glass 4 است. قاب قابل جداسازی پشت گوشی هوشمند نیز از موادی شبیه سیلیکون ساخته شده است.

main

از نظر سخت افزاری نیز، ال جی وی ۱۰ دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل افزایش از طریق اسلات کارت microSD  می باشد. یک سنسور اثر انگشت در این گوشی تعبیه شده است. این گوشی هوشمند دارای Hi-Fi DAC و باتری قابل جداسازی ۳,۰۰۰mAh می باشد. سیسم عامل این گوشی نیز اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی می باشد.

gsmarena_002
دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی هوشمند از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با روزنه f/1.8 و فوکوس خودکار لیزری استفاده می کند. ابعاد گوشی هوشمند جدید ال جی ۱۵۹.۶ در ۷۹.۳ در ۸.۶ می باشد و وزن این گوشی ۱۹۲ گرم است. گوشی هوشمند ال جی وی ۱۰ در آمریکا، چین و همچنین دیگر بازار های چین، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهد شد. ال جی اعلام کرده که تاریخ عرضه در هر کدام از این مناطق در آینده اعلام خواهد گردید.
gsmarena_003

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.