گوگل مپ به ساعت های هوشمند Apple راه پیدا کرد - تکفارس 
گوگل مپ به ساعت های هوشمند Apple راه پیدا کرد - تکفارس 

گوگل مپ به ساعت های هوشمند Apple راه پیدا کرد

رهام بوربور
۹ مهر ۱۳۹۴ - 13:04
گوگل مپ به ساعت های هوشمند Apple راه پیدا کرد - تکفارس 

گوگل مپ به ساعت های هوشمند Apple نیز راه پیدا کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات گوگل مپ بر روی این ساعت های هوشمند با تکفارس همراه باشید.

مپ های Apple از زمان عرضه خود در طول سال های گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته اند، اما با این حال خیلی از کاربران Apple باور دارند که مپ های این کمپانی هنوز هم کیفیت به گوگل مپ نمی رسند. اما متاسفانه اگر ساعت هوشمند Apple را دارا می باشید و از آن می خواهید به عنوان یک راه یاب نیز استفاده کنید باید این موضوع را بدانید که تا امروز تنها مپ های Apple برای این ساعت هوشمند در دسترس بوده است.

این در حالی است که به تازگی یک بروزرسانی برای گوگل مپ بر روی سیستم عامل iOS منتشر شده است که به شما این امکان را می دهد تا دیگر با ساعت هوشمند خود نیز بتوانید به گوگل مپ دسترسی پیدا کنید. زمانیکه شما گوگل مپ را بر روی ساعت هوشمند خود اجرا کنید، با دو گزینه به نام های کار و خانه مواجه می شوید که هر کدام از آنها به ترتیب به شما این امکان را می دهد تا گوگل مپ راه محل کار و محل خانه ای که از قبل بر روی اکانت گوگل شما سیو شده را به شما نشان بدهد.

علاوه بر این شما می توانید از بین گزینه های رانندگی، راه رفتن و مسیر های حمل و نقل یکی را انتخاب کنید تا بهتر بتواند برای شما فاصله را ارزیابی کند. همچنین شما می توانید مناطق مورد نظر خود را انتخاب کنید و گوگل مپ نیز شما را به آن مکان هدایت خواهد کرد. البته یک ویژگی خاصی که گوشی ها خواهند داشت این است که در یک نگاه به شما می گوید که با هر یک از گزینه های مختلف فوق چند دقیقه/ساعت تا مقصد شما مانده است. در حال حاضر در سیستم عامل های WatchOS 2 و iOS 9 گزینه مسیر های حمل و نقل نیز در دسترس خواهد بود. برای دریافت گوگل مپ به فروشگاه iTunes مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید