بروزرسانی Android 5.1.1 برای Huawei Ascend Mate7 منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی Android 5.1.1 برای Huawei Ascend Mate7 منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی Android 5.1.1 برای Huawei Ascend Mate7 منتشر شد

رهام بوربور
۹ مهر ۱۳۹۴ - 16:01
بروزرسانی Android 5.1.1 برای Huawei Ascend Mate7 منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی Android 5.1.1 برای Huawei Ascend Mate7 منتشر شد البته در حال حاضر برای دو مدل از این گوشی هوشمند در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بروزرسانی با تکفارس همراه باشید.

چیزی حدود یک سال از عرضه Huawei Ascend Mate7 می گذرد اما با این حال این گوشی هوشمند هنوز نیز به عنوان یک گوشی خوش ساخت به حساب می آید. این گوشی از طراحی زیبایی برخوردار است، از ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به بدنه فلزی و امکانات ویژه آن اشاره کرد یکی از مزایای دیگر این گوشی هوشمند صفحه ۶ اینچی آن است.

حال خبر خوب این است که کمپانی Huawei هنوز قبلت های خود را فراموش نکرده و به تازگی بروزرسانی Android 5.1.1 را برای آنها بر روی سایت رسمی خود قرار داده است. با نصب این بروزرسانی رابطه کاربری گوشی شما نیز به EMUI 3.1 ارتقا پیدا می کند. در حال حاضر این بروزرسانی برای مدل های MT7-L09 و MT7-TL10 گوشی هوشمند Mate7 در دسترس است و از این لینک می توانید آنرا دانلود کنید.

حجم بروزرسانی برای هر دو مدل ذکر شده به طور یکسان و چیزی معادل ۱.۲۰ گیگابایت است. در ادامه آن دسته از افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند را با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا خواهیم ساخت.

اندازه صفحه : ۶ اینچ

چیپست : Kirin 925

CPU : Quad-core 1.8 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.3 GHz Cortex-A7

GPU : Mali-T628

دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسل

دوربین دوم : ۵ مگاپیکسل

باطری : ۴۱۰۰ mAh

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.