Nexus 6 هم اکنون با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در دسترس است - تکفارس 
Nexus 6 هم اکنون با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در دسترس است - تکفارس 

Nexus 6 هم اکنون با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در دسترس است

امیرحسین
۹ مهر ۱۳۹۴ - 20:15
Nexus 6 هم اکنون با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در دسترس است - تکفارس 

روز گذشته گوگل از دو اسمارت فون جدید خود؛ یعنی LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در طی یک مراسم رونمایی کرد. اما می‌خواهیم به نسل قبلی این دستگاه ها گریزی بزنیم، بله، Motorola Nexus 6 هنوز خریدارانی دارد. حال به نظر می‌رسد با قیمت جدید، این خریداران بیشتر شوند. با تکفارس همراه باشید.زمانی که Huawei Nexus 6P، ارمغان گوگل از شرق، با بهای ۵۰۰ دلار معامله خواهد شد، خود دلیلی برای عدم بازنشستگی نسل قبلی این دستگاه‌هاست. Nexus 6 هم اکنون با صفحه نمایش ۶ اینچی Quad HD AMOLED، چیپست Snapdragon 805 شرکت کوالکام، رم ۳ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، با قیمتی بسیار به صرفه‌تر از Huawei Nexus 6P، یعنی ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.


هم اکنون خرده فروشی معتبر eBay این اسمارت فون را که هم‌کنون بیش از ۱۱۶۰ دستگاه از آن به فروش رفته، را به صورت محدود عرضه می‌کند. اگر در ایالات متحده هستید، فرصت خرید از این فروشگاه آنلاین برای شما باقیست و می‌توانید از این طرح لذت ببرید.

به نظر می‌رسد که موتورولا و گوگل در اقدامی قیمت این دستگاه را به دلایلی کاهش داده اند. یکی از این دلایل عرضه نسل جدید نکسوس‌ها در تعطیلات امسال و قصد این دو غول تکنولوژی برای پایان دستگاه‌های باقی‌مانده قبل از آغاز عرضه آن دو گجت می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید