بنچمارک Galaxy View منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک Galaxy View منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک Galaxy View منتشر شد

مسعود مقدم
۹ مهر ۱۳۹۴ - 22:52
بنچمارک Galaxy View منتشر شد - تکفارس 

کمپانی سامسونگ ماه گذشته در کنفرانس IFA خود از تبلت بزرگ و کاربردی خود رونمایی کرد. این تبلت بزرگترین دیوایسی خواهد بود که این شرکت تحت عنوان تبلت به بازار خواهد فرستاد چرا که شواهد خبر از صفحه نمایش ۱۸.۵اینچی آن می دهند. هم چنین این دستگاه با مدل نامبر SM-T670 شناخته می شود.

امروز تصویری از همین دستگاه که توسط GFXBench ارزیابی شده بود انتشار یافت. این اولین باری نیست که بنچمارکی را از این تبلت بزرگ سامسونگ مشاهده می کنیم.

gsmarena_0022

با توجه به تصویر بالا، دستگاه T670 دارای صفحه نمایش ۱۸.۵ اینچی، دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی ( بدون دوربین جلو )، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۵ گیگابایت حافظه ی داخلی، بلوتوث، وای فای، چی پی اس و یک پردازنده ی ناشناخته ی ۸ هسته ای ساخته شده توسط خود سامسونگ خواهد بود. در همین راستا چهار هسته ی این چیپست Cortex A-57 و چهار تای دیگر آن از نوع Cortex A-53 خواهد بود که حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز را برای آن به همراه دارد. پردازنده ی گرافیکی آن هم چنین Mali-T720 بوده و این تبلت با اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ به صورت پیشفرض عرضه خواهد شد.

نبود دوربین جلو در ابتدا شاید یک شوک برای ببیننده ی این مشخصات باشد اما اگر کمی تامل کنیم می بینیم کم تر کسی از یک تبلت ۱۸.۵ اینچی که بیش تر مصارف اداری دارد برای تهیه ی عکس سلفی استفاده خواهد کرد. انتظار می رود که این تبلت تا پایان سال ۲۰۱۵ روانه ی بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید