GFXBench بنچمارک LG G4 Pro را تهیه نمود - تکفارس 
GFXBench بنچمارک LG G4 Pro را تهیه نمود - تکفارس 

GFXBench بنچمارک LG G4 Pro را تهیه نمود

مسعود مقدم
۹ مهر ۱۳۹۴ - 23:08
GFXBench بنچمارک LG G4 Pro را تهیه نمود - تکفارس 

به نظر می رسد ال جی قصد دارد تا روج تازه ای در جان بالا رده های خود بدمد از همین رو مدتیست شایعاتی در رابطه با یک مدل بزرگتر از LG G4 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به گوش می رسد که G4 Note یا G4 Pro نام خواهد داشت.

در تصویر زیر به مشخصات فنی فبلت یاد شده اشاره شده است و مربوط به بنچمارکیست که GFXBench از آن تهیه کرده است. قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید باید به شما بگوییم هیچ چیز خارق العاده ای در این تصویر وجود ندارد و در کنار پیشرفت های سخت افزاری، تنها LG G4 بزرگتر شده است.

gsmarena_002 (30)

این تصویر نشان می دهد که ما با یک فبلت ۵.۷ اینچی رو به رو هستیم ( این صفحه نمایش چیزی بین G4 و G Pro 2 می باشد ). هم چنین در کنار صفحه نمایش QHD این دستگاه، رم آن ۳.۶ گیگابایت حافظه دارد. نکته ی دیگری که باید به آن اشاره کرد پردازنده ی ۱۰ هسته Qualcomm Snapdragon 808 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز می باشد. هم چنین دوربین جلو و عقب دستگاه تغییری نکرده است.

تصویر بالا هم چنین در مورد جنس بدنه ی دستگاه اطلاعاتی را ارائه نکرده است اما این احتمال وجود دارد که ال جی یک رنگ یا یک بدنه با متریال جدید را میهمان فبلت جدیدش کند. در حال حاضر تنها تاریخی که انتظار می رود دستگاه در آن معرفی شود، دهم اکتبر امسال است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید