توییتر قصد دارد جک دورسی را به عنوان مدیر عامل خود انتخاب کند - تکفارس 
توییتر قصد دارد جک دورسی را به عنوان مدیر عامل خود انتخاب کند - تکفارس 

توییتر قصد دارد جک دورسی را به عنوان مدیر عامل خود انتخاب کند

یاشار فتحعلی زاده
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 06:24
توییتر قصد دارد جک دورسی را به عنوان مدیر عامل خود انتخاب کند - تکفارس 

توییر احتمالا به سه ماه گشتن به دنبال یک مدیر عامل جدید خاتمه خواهد داد. توییتر قصد دارد تا مدیر اجرایی موقت و یکی از بنیانگذاران خود یعنی جک دورسی را به عنوان مدیر عامل دائمی شرکت انتخاب کند. وقتی دیک کوستولو پس از شش سال مدیر عاملی شرکت توییتر در خرداد ماه امسال از مقام خود استعفا داد، جک دورسی به عنوان مدیر عامل موقت انتخاب شد و در حال حاضر فقط یکی از هیئت مدیره شرکت توییتر باقی مانده است تا اختیارات و تصمیمات دورسی را زیر سئوال ببرد. دورسی در چنین شرایطی وظایف سنگینی خواهد داشت، زیرا باید در دو شرکت به عنوان مدیر عامل فعالیت کند. او مدیر عالم شرکت Square نیز می باشد. دورسی همیشه به عنوان مناسب ترین نامزد این سمت بوده است. از آن جایی که دورسی یکی از بنیانگذاران توییتر می باشد، کارکنان به دورسی اعتماد داشته و تصمیمات او را زیر سوال نخواهند برد و حتی در مورد تصمیمات خطیر نیز به او اعتماد دارند، برای مثال تصمیم محدودیت ۱۴۰ کاراکتری که به تازگی اجرا شده است.

هنوز مشخص نشده که هیئت مدیره توییتر به دورسی رای مثبت داده اند یا خیر و همچنین مشخص نشده در صورتی که بخواهند از فرد دیگری به عنوان مدیر عاملی توییتر استفاده کنند، آن فرد چه کسی خواهد بود. علت دیر شدن تایید دورسی به عنوان مدیر عاملی شرکت توییتر از طرف هیئت مدیره، سازماندهی دیگر سمت ها می باشد. رئیس درآمد آدام بین، که یکی از نامزدان مدیر عاملی بود، انتظار می رود که به عنوان مدیر عملیاتی انتخاب شده و رئیس امور مالی آنتونی نوتو در آخر باید گزارش مستقیم به دورسی دهد.

اگر دورسی به عنوان مدیر عامل دائمی توییتر انتخاب گردد، اولین کاری که باید انجام دهد رسیدن به وضع بد توییتر می باشد. توییتر از ماه آپریل تا کنون ۵۰ درصد از ارزش سهام خود را از دست داده است. باید دید دورسی می تواند این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهد یا او هم به سر انجامی که کوستولو داشت مبتلا خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید