ببینید: با استفاده از مترجم اسکایپ با افرادی به زبان های دیگر صحبت کنید - تکفارس 
ببینید: با استفاده از مترجم اسکایپ با افرادی به زبان های دیگر صحبت کنید - تکفارس 

ببینید: با استفاده از مترجم اسکایپ با افرادی به زبان های دیگر صحبت کنید

یاشار فتحعلی زاده
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 06:52
ببینید: با استفاده از مترجم اسکایپ با افرادی به زبان های دیگر صحبت کنید - تکفارس 

مایکروسافت مترجم اسکایپ را در اواخر سال ۲۰۱۴ عرضه کرده بود، که به عنوان یک اپلیکیشن مستقل ویندوز ۸ قابل دسترسی بود. از امروز قابلیت مترجم زبان به نسخه دسکتاپ اسکایپ اضافه شده است و برای کاربران ویندوز های ۷، ۸ و ۱۰ قابل استفاده می باشد. حال شما می توانید در حالی که با کسی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و چینی صحبت کنید، بدون آن که این زبان ها را بدانید، مترجم زبان اسکایپ صحبت های طرفین را به زبانی که صحبت می کنند، ترجمه می کند. برای مثال اگر من به زبان انگلیسی با فردی که به زبان فرانسوی صحبت می کند، مکالمه کنم، صحبت های من به زبان فرانسوی برای فرد مقابل ترجمه شده و صحبت های طرف مقابل من به زبان انگلیسی برای من ترجمه می شود. این کار قبلا به صورت زیرنویس بود، اما در زمان کنونی به صورت صوتی می باشد و شما می توانید با فردی که به زبان دیگری صحبت می کند، به راحتی گفت و گو کنید، آن هم بدون آن که به زبانی که فرد مقابل شما صحبت می کند، تسلط داشته باشید.

در صفحه بلاگ کمپانی، اسکایپ گفته است که این به روز رسانی به وقوع پیوستن آرزوی های آن ها می باشد، تا موانع زبان ها را برداشته و مردم دنیا با زبان های مختلف بتوانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند. محققین، مهندسین و خیلی از کارکنان مایکروسافت به سختی بر روی این پروژه کار کرده اند تا از یک رویایی شیرین به واقعیتی خلاقانه تبدیل شود. اگر از اسکایپ نسخه دسکتاپ استفاده می کنید، منتظر به روز رسانی جدیدی باشید که این قابلیت ها به برنامه ی شما افزوده شود. یک دکمه مترجم در هنگامی که صحبت می کنید، ظاهر خواهد شد. این مترجم برای هر دو مکالمه ی ویدیویی و صوتی و همچنین پیام ها قابل استفاده می باشد و گفته شده که به زودی بیش از ۵۰ زبان مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

واکنش عمومی به این قابلیت جدید اسکایپ فوق العاده عالی و مثبت بوده است. با این که بعضی اوقات گزارش شده مشکلاتی در ترجمه وجود دارد، اما به قدری این قابلیت خوب کار می کند، که می تواند مکالمه را پیش برد. ما برای شما ویدیویی از این قابلیت و نحوه استفاده از آن را تهیه کرده ایم و امیدواریم از مشاده ان لذت ببرید.


دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.