LG Nexus 5X فاقد کابل USB Type-C to USB Standard-A است - تکفارس 
LG Nexus 5X فاقد کابل USB Type-C to USB Standard-A است - تکفارس 

LG Nexus 5X فاقد کابل USB Type-C to USB Standard-A است

رهام بوربور
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 09:26
LG Nexus 5X فاقد کابل USB Type-C to USB Standard-A است - تکفارس 

متاسفانه در جعبه گوشی هوشمند LG Nexus 5X کابل USB Type-C to USB Standard-A گنجانده نشده است، هر چند که این کابل را می توانید با قیمتی معادل ۱۲ دلار از فروشگاه Google خریداری کنید اما چه بهتر که در جعبه این گوشی هوشمند نیز این کابل گنجانده شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می دانید، کمپانی Google به تازگی از دو گوشی هوشمند به نام های LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P پرده برداری کرده است، یکی از ویژگی های این دو مدل جدید Nexus اتصال USB Type-C است. حال جالب است بدانید که در جعبه گوشی هوشمند Nexus 5X هیچ کابلی برای اتصال این گوشی هوشمند به کامپیوتر قرار داده نشده است.

بنابراین خود مشتری موظف است تا یک کابل اتصال مناسب با این گوشی هوشمند را خریداری کند. طبق گفته سایت رسمی این گوشی هوشمند در جعبه آن خود گوشی، یک شارژر ۱۵W USB Type-C و USB Type-C نهفته است که به وسیله آن می توانید گوشی خود را به یک گوشی دیگر وصل کرده و به راحتی فایل های مورد نظر را به گوشی خود منتقل کنید.

اگر یک کابل USB Type-C to USB Standard-A در جعبه گنجانده شده بود، شما به راحتی می توانستید گوشی هوشمند خود را به لپ تاپ و کامپیوتر نیز وصل کنید. اما خبر خوب ایناست که خوشبختانه در جعبه گوشی هوشمند Huawei Nexus 6P کابل USB Type-C to USB Standard-A گنجانده شده است، بنابراین در صورت خرید این گوشی هوشمند با این کابل می توانید هم گوشی خود را از طریق کامپیوتر شارژ کنید هم اینکه به راحتی فایل های کامپیوتر خود را به گوشی انتقال دهید.

LG-Nexus-5X-vs-Huawei-Nexus-6P-box-contents

البته لازم به ذکر است که خرید یک کابل USB Type-C to USB Standard-A زیاد هم کار سختی نیست و در حال حاضر خود کمپانی Google در فروشگاه خود این کابل را با قیمتی معادل ۱۲ دلار به فروش می رساند. در سایت آمازون نیز می توانید انواع این کابل ها را تهیه کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.