آخرین شایعات خبر از اسنپدراگون ۸۰۱ بر روی OnePlus X می دهند - تکفارس 
آخرین شایعات خبر از اسنپدراگون ۸۰۱ بر روی OnePlus X می دهند - تکفارس 

آخرین شایعات خبر از اسنپدراگون ۸۰۱ بر روی OnePlus X می دهند

وحید درگایی
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 09:44
آخرین شایعات خبر از اسنپدراگون ۸۰۱ بر روی OnePlus X می دهند - تکفارس 

دومینسری وان پلاس قرار است  در ۲۰۱۵ معرفی شود که تا کنون با نام OnePlus X خودش را در شایعات نشان داده است که در برخی شایعات نیز نام OnePlus Mini را نیز یدک می کشد. از این دستگاه انتظار می رود که با مشخصات ضعیف تر و صفحه نمایش کوچک تری معرفی شود. موسس OnePlus کمی پیش راجع به این دستگاه گفته است، که این اسمارتفون برای کسانی مناسب است که از طراحی و زیبایی گوشی لذت می برند و زیاد به فکر مشخصات درونی نیستند. تصویر منتشر شده ای نیز نشان می داد که این دستگاه قرار است از یک فلاش دوال و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی استفاده کند. راجع به قیمت دستگاه نیز ظاهرا توافق ها بر سر ۲۴۹ دلار بوده است.

آخرین شایعات می گویند که این سری شروعش را با دستگاهی ۵ اینچی و با کیفیت FHD خواهد داشت. پردازش کردن در این دستگاه بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ خواهد بود و نه ۸۱۰. این پردازنده، ۴ هسته ای است و در کنار آن کارت گرافیک Aderno 330 قرار دارد. گوشی هایی که پیشتر ازین پردازنده بر روی خود استفاده کرده بودند HTC One M8 , Samsung Galaxy S5 , BlackBerry Passport بودند. البته شایعاتی دیگر خبر از پردازنده ی قدرتمند تری نظیر مدیاتک ۶۷۹۵ می داد ولی اگر بخواهیم به صحبت آقای کارل پی، موسس این شرکت گوش کنیم پس نباید انتظار حضور پردازنده قوی تری را بر روی این دستگاه داشته باشیم.

به گفته همین شایعه ی اخیر، OnePlus X در همین ماه معرفی خواهد شد. این شرکت قرار است اسمارتفونی را برای فروش آماده سازد که خریدارانش زیاد اهمیتی به مشخصات آن ندهند و صرفا زیبایی این گوشی را ملاک قرار دهند ولی مسئله ای که هنوز مشخص نیست این است که هنوز هم باید مانند قبل برای خرید این دستگاه دعوت نامه داشته باشیم یا خیر؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.