شایعه : تبلت Surface Pro 4 از صفحه نمایشی چون XPS 13 بهره خواهد برد - تکفارس 
شایعه : تبلت Surface Pro 4 از صفحه نمایشی چون XPS 13 بهره خواهد برد - تکفارس 

شایعه : تبلت Surface Pro 4 از صفحه نمایشی چون XPS 13 بهره خواهد برد

رهام بوربور
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 10:02
شایعه : تبلت Surface Pro 4 از صفحه نمایشی چون XPS 13 بهره خواهد برد - تکفارس 

به تازگی شایعه شده است که تبلت Surface Pro 4 از صفحه نمایشی چون XPS 13 بهره خواهد برد البته ممکن است که این شایعه صحت داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع با تکفارس همراه باشید.

تبلت Surface Pro 3 موفقیت بزرگی برای کمپانی Microsoft بود، سیستم عامل این تبلت ویندوز ۸ بود و تبلت Surface نه تنها راه دیگری برای کسب و در آمد میلیاردی کمپانی Microsoft است بلکه باعث شده تا رقبای خود یعنی Apple and Google دوباره کار توسعه iPad Pro و تبلت های Pixel C آغاز کنند. حال با موفقیتی که نصیب این کمپانی شده است، کمپانی Microsoft می خواهد کار ساخت تبلت Surface Pro 4 را شروع کند.

microsoft-corporation-surface-pro-4-to-beat-apple-ipad-pro

حال شایعه شده است که Microsoft می خواهد تا صفحه نمایشی چون Dell XPS 13 را در این تبلت پیاده سازی کند، اگر این موضوع درست باشد، این تبلت از نظر ظاهری پیشرفت چشمگیری پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید که کمپانی Dell با رونمایی از این نوع صفحه نمایش انقلابی در صفحه نمایش ها به پا کرده است. حال سوالی که برای همه ما پیش می آید این است که این صفحه نمایش برای یک لپتاپ خوب است اما برای یک تبلت شاید زیاد هم خوب از آب در نیاید زیرا با وجود این صفحه نمایش دیگر فضای خالی برای در دست گرفتن این تبلت باقی نمی ماند.

اما خوشبختانه خود کمپانی Dell این مشکل را برای تبلت Venue 7000 حل کرد، آنها برای حل این مشکل فقط سه تا از حاشیه های این گوشی را کوچک کردند. اگر این موضوع صحت داشته باشید به احتمال زیاد کمپانی Microsoft نیز حرکتی به این شکل انجام خواهد داد. حال راه حلی که خود منبع انتشار این شایعه داده است این است که این تبلت به طور داینامیکی بین مد لپتاپ و تبلت سایز صفحه نمایش را تغییر می دهد!

اگر این موضوع به طور نرم افزاری باشد بعید نیست اما اگر به صورت فیزیکی تغییر اندازه صفحه نمایش انجام شود این موضوع غیر قابل باور است. به هر حال برای اینکه ببینیم این کمپانی چه کاری می خواهد انجام بدهد باید تا ۶ اکتبر صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید