قیمت و زمان عرضه LG V10 - تکفارس 
قیمت و زمان عرضه LG V10 - تکفارس 

قیمت و زمان عرضه LG V10

وحید درگایی
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 12:24
قیمت و زمان عرضه LG V10 - تکفارس 

پیشتر در ماه جولای، LG وعده ی یک سوپر اسمارتفون را برای امسال داده بود و ظاهرا وی۱۰ آماده است تا این گفته را به واقعیت تبدیل کند. این دستگاه قرار است با صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی و در کنار آن یک صفحه نمایش ۲.۱ اینچی برای نشان دادن تاریخ و زمان قرار دهد. این صفحه نمایش کوچک قرار است در تمام زمان روشن باشد و نوتیفیکیشن ها، زمان، تاریخ و آیکون های میان بر را همگی نمایان کند.

از صفحه نمایش دوگانه که بگذریم، به دوربین دوگانه در جلوی دستگاه می رسیم. این دستگاه قرار است دو دوربین ۵ مگاپیکسل را در جلوی خود داشته باشد و گشادگی لنز به مقداری خواهد بود که بی نیاز به مونوپاد می توانید تصاویر بسیار خوبی را شکار کنید. در کنار تمام این ها، صفحه نمایش این دستگاه قرار است از کیفیت QHD بهره ببرد و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه خواهند بود.

آیا این مشخصات به اندازه کافی دیوانه کننده نیستند؟این دستگاه قرار است در ۸ اکنبر در کره منتشر شود و بعد از آن به اقصا نقاط جهان انتقال یابد و بعد از آن تا اواسط نوامبر می توانید در تمام کشور ها پیدا کنید. در تعطیلات قرار است این دستگاه به شکل گسترده در بازار حضور داشته باشد و در بازار آمریکا نیز می توان این دستگاه را به صورت قرار دادی ار شرکت های AT&T ، Verizon و T-Mobile تهیه کرد. قیمت این دستگاه احتمالا بدون قرار داد بالای ۶۰۰ دلار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید