تک بازی: معرفی بازی های ریسینگ موبایل – بخش اول - تکفارس 
تک بازی: معرفی بازی های ریسینگ موبایل – بخش اول - تکفارس 

تک بازی: معرفی بازی های ریسینگ موبایل – بخش اول

رهام بوربور
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 12:58
تک بازی: معرفی بازی های ریسینگ موبایل – بخش اول - تکفارس 

این هفته قصد داریم تا شما را با بهترین بازی های ریسینگ منتشر شده برای گوشی های هوشمند آشنا کنیم البته به علت حجم زیاد مطلب این بازی ها را در بخش های مختلف معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.
OLnuRJBP

این عنوان ریسینگ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است، از ویژگی های CSR Racing می توان به برگزاری مسابقات خیابانی، بیش از ۸۵ ماشین لایسنس شده، گرافیکی چشم نواز، گیمپلی سریع اشاره کرد و علاوه بر این شما می توانید با سایر بازیکنان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. اگر هم اهل رقابت هستید خبر خوبی برای شما داریم این خبر خوب این است که برای این عنوان لیدربرد نیز در نظر گرفته شده است. تعداد ماشین های ذکر شده از کمپانی های معروف جهان چون Ferrari, McLaren, Bugatti, Aston Martin, Hennessey و Koenigsegg لایسنس شده است. در بخش مولتی پلیر به رقابت با دیگران بپردازید و در صورت پیروزی در مقابل سایر رقیبان علاوه بر آزاد کردن ماشین های جدید، جایگاهتان نیز در لیدربرد افزایش پیدا می کند. در این عنوان شما می توانید ماشین خود را شخصی سازی کنید و همچنین می توانید موتور آنرا نیز ارتقا دهید تا زمان ۰ تا ۱۰۰ ماشین خود را کاهش دهید.

com.naturalmotion.csrracing-0 com.naturalmotion.csrracing-1

 

csr myket csr ios csr android

 

91V0tjumunL._SL500_ Cropped

عنوان دومی که به شما می خواهم معرفی کنم عنوان Racing Rivals که از آن به عنوان یکی از چالش بر انگیز ترین عناوین گوشی های هوشمند نیز یاد می شود، در این عنوان با ماشین های لایسنس شده ای چون McLaren, Subaru, Dodge, Mitsubishi, Ford, RWB, Scion, BMW Acura and SRT و … روبرو خواهید بود. در این عنوان هزاران شخصی سازی تعبیه شده است و شما می توانید ماشین خود را به یک سوپر اسپورت تبدیل کنید. این عنوان از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار است بنابراین لازم به ذکر است که برای اجرا این بازی باید حداقل رم ۵۱۲ مگابایت داشته باشید (هرچند که رم پیشنهادی ۱ گیگابایت) همچنین برای تجربه این عنوان حتما باید به اینترنت متصل باشید. در کل در این عنوان با رقابتی واقعی روبرو خواهید بود.

com.ciegames.RacingRivals-1 com.ciegames.RacingRivals-0

racing ios racing android

 

 

 

 

 

Nitro-Nation-Stories

یکی از مهیج ترین عناوین آندروید Nitro Nation Stories می باشد. قهرمان بازی Justin Carr است و با او داستان های زیادی خواهید داشت. این عنوان به صورت آفلاین است اما با این حال نیز چالش های فوق العاده ای دارد. البته مواظب خود باشید که در طول مسابقه کشته نشوید! زیرا اینگونه کار شما برای نفر اول شدن در مسابقات خیابانی سخت تر خواهد شد به خصوص در مراحل بالای آن. برای رانندگی در جاده های این عنوان ابتدا باید یکی از ۳۰ ماشین کمپانی های معروفی چون Alfa Romeo, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Ford Honda, Infiniti, Jaguar, Koenigsegg, Mazda, Nissan, Pagani, SSC, VW را انتخاب کنید. مد داستانی این عنوان حدود ۵ مرحله چالش بر انگیز دارد و جالب است بدانید که این عنوان حاوی ۵ تا مد به نام های مد داستانی, Street Race, Underground, Division و Pro Street است که هر کدام از آنها چالش مختص به خود را دارند. در این عنوان شما می توانید موتور، جعبه دنده، بدنه، نیترو، چرخ ها و … ماشین خود را نیز شخصی سازی کنید.

com.creativemobile.nns-1 com.creativemobile.nns-0

 

nitro android

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید