یک خرده فروشی روسی Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 
یک خرده فروشی روسی Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 

یک خرده فروشی روسی Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد

امیرحسین
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 18:03
یک خرده فروشی روسی Lumia 950 و Lumia 950 XL را لیست کرد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت در روز ۶ اکتبر از سه اسمارت فون در کنار دو تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. در این بین، نام دو دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL نیز به چشم می خورد. حال یک خرده فروشی روسی این دستگاه را لیست کرده است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.در این چند روزی که گذشت، نام دو اسمارت فون بیش از سایرین به چشم می خورد، این دستگاه Lumia 950 و Lumia 950 XL بودند. دو گجتی که با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهند شد؛ بسیار طرفداران مایکروسافت را هیجان زده کرده است. هردو پرچم دار جدید شرکت آمریکایی، در روز ۸ اکتبر به صورت رسمی عرضه خواهند شد. با این حساب چند روزی بیشتر بدان نمانده است. حال یک خرده فروشی روسی این دستگاه ها را لیست کرده است.به هرحال، این فروشگاه آنلاین اهل روسیه، که با نام Bayon شناخته می شود؛ تبدیل به نخستین خرده فروشی شده است که این دو دستگاه را پیش فروش می کند. جالب اینجاست که این فروشگاه، مشخصات جدیدی را از این دو دستگاه ارائه داده است. ضمن اینکه قیمت ها نیز به واحد پول روسیه؛ یعنی روبل نوشته شده است.

جالب اینجاست که این خرده فروشی، دستگاه Lumia 950 XL را با رنگ آبی تیره نیز ارائه می دهد. همچنین دو رنگ سنتی، یعنی سیاه سفید نیز مانند همیشه حضور دارند. ضمن اینکه مدل کوچکتر، یعنی Lumia 950 نیز با قیمت ۵۶۹۰۰ روبل معادل ۸۶۵ دلار آمریکا به فروش می رساند. دستگاه برزگتر نیز، یعنی Lumia 950 XL با قیمت ۶۲۹۹۰ روبل، معادل ۹۵۶ دلار آمریکا عرضه می کند. این قیمت ها از حد معمول بسیار زیادتر هستند، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا آنجا روسیه است و قیمت ها در روسیه قدری گرانتر از سایر کشورهاست.


در هر صورت، چندی پیش، یک خرده فروشی اسپانیایی نیز این دو دستگاه را لیست کرده بود. جالب است که Lumia 950 XL را با قیمت ۷۴۹ یورو معادل ۸۳۸ دلار آمریکا و Lumia 950 را با قیمت ۶۵۹ یورو معادل ۷۳۸ دلار برای فروش قرار داده شده بود. حال به مشخصات این دستگاه ها می رسیم، Lumia 950 XL دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی و Lumia 950 صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی دارد. رزولوشن تصویر هر دو دستگاه QHD می‌باشد. ضمن اینکه هر دو اسمارت فون در رم ۳  گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا مشترک هستند. ضمن اینکه Lumia 950 XL دارای چیپست Snapdragon 810 و باتری ۳۳۰ میلی آمپری و Lumia 950 دارای چیپست Snapdragon 809 و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. دوربین هر دو دستگاه Lumia 950 XL و Lumia 950 نیز ۲۰ مگاپیکسلی Pure View با سه فلش LED می باشد.


همچنین Lumia 950 XL و Lumia 950 دارای پورت USB-C نیز خواهند بود و از Windows 10 Continuum نیز پشتیبانی خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت با این دو اسمارت فون به اوج خود بازخواهد گشت؟ عقیده خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید