تماشاخانه: بازگشایی جعبه مجموعه سری فال اوت و بازی جدید Might Magic Heroes VII - تکفارس 
تماشاخانه: بازگشایی جعبه مجموعه سری فال اوت و بازی جدید Might Magic Heroes VII - تکفارس 

تماشاخانه: بازگشایی جعبه مجموعه سری فال اوت و بازی جدید Might Magic Heroes VII

یاشار فتحعلی زاده
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 09:49
تماشاخانه: بازگشایی جعبه مجموعه سری فال اوت و بازی جدید Might Magic Heroes VII - تکفارس 

درود بر شما. به قسمت جدید تماشاخانه خوش آمدید. در این قسمت می خواهیم دو ویدیوی زیبا از بازگشایی جعبه بازی ها برای شما عزیزان قرار دهیم. هر بار در کنار نسخه معمولی بازی ها، نسخه های خاص و شکیل تری عرضه می گردد و در داخل این نسخه ها اصولا مجسمه ای از بازی و یا محتویات خاص و مربوط به بازی ساخته شده و به صورت محدود در این جعبه ها قرار داده می شود. این محتویات کاملا انحصاری و مخصوص به این نسخه ها بوده و شما نمی توانید آن ها را به صورت جداگانه تهیه کنید. البته نسخه ی دیگری نیز وجود دارد که مجموعه ای از سری بازی ها را در خود جا داده و به همراه محتویات بیشتر و یا همراه با یک تندیس یا مجسمه عرضه می گردد. در این قسمت از تماشاخانه ما یک ویدیو مخصوص به بازگشایی جعبه سری فال اوت و همچنین ویدیوی دیگری نیز که مربوط به بازگشایی نسخه کلکتور بازی زیبا و جدید Might Magic Heroes VII را برای شما عزیزان قرار داده ایم، تا از آنچه داخل این جعبه ها قرار دارد، با خبر شوید. البته شاید شما به خوبی با بازی Might Magic Heroes VII آشنا نباشید، برای همین هم یک ویدیو از گیم پلی بازی برای شما تهیه کرده ایم، تا هر چه بهتر با این بازی خارق العاده در سبک استراتژی نوبتی آشنا شوید. پس با ما همراه باشید و از مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید.

فکر نمی کنم سری بازی فال اوت احتیاج به معرفی داشته باشد. پس از درخشیدن بازی فال اوت ۳ این سری به خوبی میان گیمر ها محبوب شد، البته نیو وگاس که عرضه شد، با انتقادات زیادی مواجه شد، اما آن هم بازی خوب و زیبایی می باشد. فضای فال ۳ به حالتی بود که جنگ اتمی در جهان رخ داده و جهان بر اثر بمب های اتمی تخریب شده است و جمعیت انسان ها به یک باره کاهش یافته و فقط کسانی که در پناهگاه های اتمی حضور داشتند، جمعیت رو به منقرض انسان ها را تشکیل می دهند. شما هم یکی از افرادی هستید که در این پناهگاه ها به دنیا آمده و بزرگ شده است، یک روز پدر شما از پناهگاه فرار می کند و اینک وظیفه شماست تا متوجه شوید، علت فرار پدر شما از پناهگاه چه بوده است. فضای فال اوت ۳ فوق العاده بود، اسلحه ها به خوبی کار شده بودند و بر خلاف بازی های سبک شوfalloutanthology-145-610تر که اسلحه ها مثل تفنگ ترقه بوده و فقط شکلشان متفاوت است، تفاوت میان اسلحه ها را به خوبی متوجه خواهید شد و در طول بازی این که کدام اسلحه برای شکار موجودات مختلف در بازی بهتر است و نقاط ضعف و قوت هر اسلحه در چیست را می توانید تشخیص دهید. برای من نکته ای جالب بود که نمی گویم همیشه اما خیلی وقت ها می توانستم به خاطر صداگذاری عالی ای که بازی داشت، اسلحه ای که دشمن من در اختیار داشت و با آن به من شلیک می کرد را تشخیص دهم. در کنار این مسائل، محیط خارق العاده بازی که به خوبی ساخته شده، دنیای فال اوت را بی نظیر می سازد. هر قسمت از بازی جذابیت خاص خود را دارد و این که در طول بازی با ارتقای سطح، قدرتمند تر شوید، از ارزش گشت و گذار و پیدا کردن آیتم های جدید نمی کاهد.

چیزی که جالب بود، داخل جعبه پاکت بازی فال اوت ۴ قرار داده شده بود، اما خود بازی وجود نداشت و کد یا رمزی برای دانلود بازی وجود ندارد، فقط پاکت بازی بود که وقتی بازی عرضه شد، بتوانید داخل پاکت قرار داده و به کلکسیون خود اضافه کنید. در کنار بازی ها آیتم دیگری وجود ندارد، به جز یک مجسمه به شکل بمب های داخل بازی که فوق العاده زیبا طراحی شده است.

از مشاهده ویدیو لذت ببرید.


دانلود ویدیو

در طرف دیگر بازی Might Magic Heroes VII قرار دارد. یک بازی زیبا در سبک استراتژی نوبتی که هر چه از جذابیت این بازی بگویم، کم گفته ام. البته شاید این سبک به مزاج خیلی ها که بیشتر به بازی های اکشن علاقه دارند، تجربه ی این بازی آن چنان خوشایند نباشد، اما به کسانی که علاقه به سبک استراتژی دارند، پیشنهاد می کنم که حتما این بازی را تجربه کنند. در مورد داستان بازی چیز زیادی نمی گویم تا داستان بازی لو نرود، اما در مورد گیم پلی آن برای شما عزیزان یک ویدیو تهیه کرده ام که می توانید از مشاهده آن لذت برده و با این سبک از بازی ها بیشتر آشنا شوید.

Might-and-Magic-Heroes-VII-edition-collectorدر جعبه بازی یک مجسمه باشکوه قرار دارد که با جزئیات بالایی ساخته شده است، همچنین یک بسته کارت تاروت، خود بازی و چند آیتم زیبای دیگر نیز جعبه وجود دارد، که می توانید در ویدیو مشاهده کنید.

از مشاهده ویدیو لذت ببرید.

دانلود ویدیو

گیم پلی بازی Might Magic Heroes VII

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.