اپ شناس: معرفی دو برنامه برای نقاشی و طراحی - تکفارس 
اپ شناس: معرفی دو برنامه برای نقاشی و طراحی - تکفارس 

اپ شناس: معرفی دو برنامه برای نقاشی و طراحی

پدرام علی نیا
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 12:00
اپ شناس: معرفی دو برنامه برای نقاشی و طراحی - تکفارس 

هنرهای دیجیتال یکی از حوزه‌های گسترده و متنوع در دنیای تکنولوژی به حساب می‌آید. این هنرها به یک یا دو رشته خاص محدود نشده و موارد بسیاری زیادی را در بر می‌گیرد. به همین دلیل در حوزه‌ی اپلیکیشن‌های سیستم عامل های همراه هم فعالیت‌هایی انجام شده است از جمله اپ‌های مربوط به ویرایش موسیقی و تصاویر و ویدئو ها. در این قسمت اپ شناس می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم و ۲ اپلیکیشن برای هنردوستان بخصوص از نوع دیجیتال معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

Infinite Painter

infinite logo

این اپ امکان کشیدن نقاشی و وطراحی را به راحتی کشیدن انگشتتان بر روی صفحه اسمارت فونتان را فراهم می‌کند. این برنامه امکانات بسیار خوب و مفیدی برای کاربر به ارمغان می‌آورد که از جمله آن می‌توان به افکت های زیبایی که میتوان در طراحی استفاده اشاره کرد. همچنین انواع قلم های مختلف با افکت ها و سایزهای متعدد، رنگ های مختلف و دلخواه به همراه یک صفحه‌ی سفید برای کشیدن نقاشی و طراحی وجود دارد.

infinite andinfinite myket

 

Sketch Me

Infinite-Painter-techfarscom

این اپلیکیشن بصورت تخصصی برای طراحی و نقاشی نیست بلکه امکان ویرایش تصاویر را برای شما فراهم می‌کند. تنها تفاوت آن این است که امکان تبدیل تصاویر و افزودن افکت نقاشی به تصاویر را دارد. از ویژگی های این اپلیکیشن امکان تنظیم لبه‌ها، opacity تصویر، تنظیم کنتراست، روشنایی و … است، از اینجا به بعد کار تنها به شما و سلیقه و خلاقیتتان بستگی دارد تا نتیجه کار را هر چه بهتر از آب در بیاورید.

sketch and sketch apple sketch myket

 

امیدواریم از این ۲ اپلیکیشن خوشتان آمده باشد و بتوانید به کمک آن‌ها هنرتان را در دنیای دیجیتال به رخ دیگران بکشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید