گوشی هوشمند Huawei P9 دو دوربین پشت خواهد داشت - تکفارس 
گوشی هوشمند Huawei P9 دو دوربین پشت خواهد داشت - تکفارس 

گوشی هوشمند Huawei P9 دو دوربین پشت خواهد داشت

رهام بوربور
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 22:51
گوشی هوشمند Huawei P9 دو دوربین پشت خواهد داشت - تکفارس 

طبق تصویری که از برچسب های این گوشی لیک شده است این گوشی هوشمند Huawei P9 دو دوربین پشت خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در ماه می، اگر یادتان باشد ما به شما گفتیم که کمپانی Huawei به دنبال موفقیتی که از گوشی هوشمند Huawei P9 کسب کرد می خواهد تا در آینده موفق تر از همیشه در صنعت گوشی ظاهر شود. بعد از می اعلام شد که Huawei P9 از حسگر اثر انگشت نیز بهره خواهد برد علاوه بر اینکه این گوشی هوشمند دارای یک چیپست Kirin 950 نیز خواهد بود. این چیپست در حال حاضر پر قدرتمندترین چیپست این کمپانی به حساب می آید.

حال امروز تصویری از Huawei P9 لیک شده که برچسب های مربوط به دوربین این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد، طبق این تصویر این گوشی هوشمند در دو رنگ سفید و طلایی عرضه خواهد شد. علاوه بر جایگاه خود دوربین ها حتی جایگاه لیزر فوکوس اتوماتیک این گوشی هوشمند نیز به خوبی قابل رویت است. اما موضوعی که همه ما را در گیر خود کرده است این است که این گوشی هوشمند دو دوربین پشت خواهد داشت که احتمال می رود یکی از دوربین های آن ۱۶ مگاپیکسل با OIS باشد.

این در حالی است که قبلا شایعه شده بود که مشخصات این گوشی هوشمند عبارت اند از :

صفحه نمایش ۵.۲ اینچ

تراکم پیکسلی ۴۲۴ppi

چیپست Kirin 950

CPU : Cortex-A72 cores, and four Cortex-A57 cores

GPU : Mali-T880

رم : ۴ گیگابایت

پس اینطور که پیداست گوشی هوشمند Huawei P9 برای سرعت ساخته نشده است. Huawei P9 احتمال می رود تا قبل از پایان سال راهی بازار خواهد شد.

labels

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید