ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و S2 classic راهی بازار شدند - تکفارس 
ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و S2 classic راهی بازار شدند - تکفارس 

ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و S2 classic راهی بازار شدند

رهام بوربور
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 17:34
ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و S2 classic راهی بازار شدند - تکفارس 

بالاخره نسل جدید ساعت های هوشمند کمپانی Samsung منتشر شد، این ساعت های هوشمند از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این ساعت های هوشمند با تکفارس همراه باشید.

چند ماهی از عرضه ساعت های هوشمند کمپانی Apple می گذارد و در همین راستا کمپانی Samsung در صدد برآمده تا نسل جدید ساعت های هوشمند خود را راهی بازار کند و جالب است بدانید که تنها یک ماه از رونمایی این ساعت های هوشمند در نمایشگاه IFA می گذرد. در حال حاضر این کمپانی به طور رسمی ساعت های هوشمند خود را عرضه کرده است.

اگر به دنبال این ساعت های هوشمند هستید و متاسفانه سیستم عامل گوشیتان به جای Android سیستم عامل Tizen است هیچ جای نگرانی نیست زیرا این ساعت های هوشمند از این سیستم عامل نیز پشتیبانی خواهند کرد و قیمت آنها نیز چیزی حدود ۲۹۹ دلار خواهد بود و لازم به ذکر است که این ساعت های هوشمند از سیستم عامل Android 4.4 به بالا نیز پشتیبانی می کنند.

در این ساعت های هوشمند با بخش هایی به نام های سرویس موزیک Samsung،رسانه های ESPN, CNN, Bloomberg و Yelp روبرو خواهید بود، ساعت هوشمند S2 بیشتر برای ورزش کردن تعبیه شده است در حالی که S2 classic همانطور که از اسمش پیداست یک چیز شیک و کلاسیک است.

هم اکنون می توانید این ساعت های هوشمند را از فروشگاه های آنلاینی چون  Best Buy, Amazon, Macy’s و Samsung خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.