تصویری از یک Lumia مرموز در وبسایت مایکروسافت دیده شد - تکفارس 
تصویری از یک Lumia مرموز در وبسایت مایکروسافت دیده شد - تکفارس 

تصویری از یک Lumia مرموز در وبسایت مایکروسافت دیده شد

امیرحسین
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 21:45
تصویری از یک Lumia مرموز در وبسایت مایکروسافت دیده شد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت مراسمی را پیش روی دارد. مراسمی که در آن از چند دستگاه جدید خود رونمایی خواهد کرد. حال، این شرکت تصویری را از یک دستگاه مرموز از سری Lumia را در بلاگ خود منتشر کرد. با تکفارس همراه باشید.در این تصویر نشان داده شده است که کاربران ویندوز فون قادر به پیدا کردن یک برنامه، به کمک دستیار صوتی کورتانا می باشند. درحالی که این یک قابلیت کارآمد است؛ اینکه یک زن، درحالی که یک گوشی Lumia در دست دارد؛ این کار را انجام می دهد، بیشتر مورد توجه مخاطبان واقع شده است.

  • برای نمایش تصویر در اندازه اصلی کلیک کنید.

850.png

بر اساس گزارشات قبلی، ما می دانیم که این Lumia، نه Lumia 950 می باشد، و Lumia 950 XL. این دو دستگاه در روز ۶ اکتبر طی مراسمی در نیویورک رونمایی خواهند شد. ضمن اینکه ما می دانیم که این دستگاه، Lumia 550 نیز نیست. این دستگاه نیز به همراه دو اسمارت فون نام برده معرفی خواهد شد.

حدس ما این است، که این دستگاه مربوط به یک دیوایس که هنوز نام گذاری نشده است و به احتمال زیاد، Lumia 850 لقب خواهد گرفت؛ می باشد. ضمن اینکه چندی پیش، Lumia 850 به همراه دو دستگاه دیگر (Lumia 550 و Lumia 750) دیده شد. ضمن اینکه احتمال وجود دارد که این دستگاه تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی گردد. شایان ذکر است که چیپست این اسمارت فون نیز Snapdragon 410 SoC می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید