لیست گوشی های هوشمندی که از Android 6.0 پشتیبانی می کنند - تکفارس 
لیست گوشی های هوشمندی که از Android 6.0 پشتیبانی می کنند - تکفارس 

لیست گوشی های هوشمندی که از Android 6.0 پشتیبانی می کنند

رهام بوربور
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 19:20
لیست گوشی های هوشمندی که از Android 6.0 پشتیبانی می کنند - تکفارس 

بالاخره لیست گوشی های هوشمندی که از سیستم عامل Android 6.0 پشتیبانی می کنند منتشر شد. در این لیست بیشتر با گوشی های high-end روبرو هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این لیست با تکفارس همراه باشید.

HTC اولین کمپانی بود که از لیست گوشی هایی که از Android 6.0 Marshmallow پشتیبانی می کنند پرده برداری کرد و بعد از آن اطلاعاتی نیز در مورد گوشی های LG و Motorola منتشر شد اما حال ما می خواهیم شما را با گوشی هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند بیشتر آشنا کنیم.

این لیست برای مدتی در blogosphere چین نیز قرار داده شده بود. این لیست حاوی گوشی های هوشمند Samsung, Sony, Xiaomi, Huawei و … نیز است. همانطور که می دانید در ابتدا پرچمداران هر کمپانی از این سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد و سپس سایرین گوشی ها. لازم به ذکر است که در اولین بروزرسانی ممکن است که با برخی از گوشی های هوشمندی چون Xperia Z5 trio روبرو نباشیم اما صد البته که در دومین بروزرسانی با گوشی های هوشمند بیشتری روبرو خواهیم بود.

بنابراین اگر نام گوشی خود را در این لیست پیدا نکردید هیچ جای نگرانی نیست زیرا در دومین بروزرسانی با لیست گوشی های هوشمند بیشتری روبرو خواهیم بود البته در صورتی که گوشی شما high-end باشد!

Android-6-marshmallow-update-schedule

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.