Lumia 550 به صورت رسمی با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی شد - تکفارس 
Lumia 550 به صورت رسمی با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی شد - تکفارس 

Lumia 550 به صورت رسمی با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی شد

امیرحسین
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - 20:37
Lumia 550 به صورت رسمی با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی شد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت دقایقی قبل، طی مراسمی از Lumia 950 و ۹۵۰ Lumia XL، پرچم دار جدید خود رونمایی کرد. البته در کنار این دو گوشی و تبلت های Surface، از Lumia 550 نیز رونمایی گردید. دستگاهی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و قیمت بسیار به صرفه ۱۳۹ دلار آمریکا؛ پیش بینی می شود که ماه دسامبر، زمان عرضه این اسمارت فون باشد. با تکفارس همراه باشید.

لیست مشخصات این دستگاه از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی LCD با روزولوشن ۷۲۰p آغاز می شود. به نظر می رسد که این بهترین قسمت گجت میان رده مایکروسافت می باشد. حافظه رم Lumia 550 نیز ۱ گیگابایتی می باشد. ضمن اینکه پردازنده چهار هسته ای ۱.۱ گیگاهرتزی این گوشی؛ توسط چیپست Snapdragon 210 پشتیبانی می گردد.

فضای ذخیره سازی داخلی این گوشی هوشمند به ۸ گیگابایت محدود شده و قابل ارتقا به وسیله microSD نیز می باشد. دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی می باشد. این گجت ویندوزی از LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Lumia 550 در رنگ‌های مختلفی در دسترس خواهد بود. باتری این اسمارت فون سطح پایین دارای عمر باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. همچنین طول آن ۱۳۶.۱ میلی متر، عرض آن ۶۷.۸ میلی متر و ضخامت آن نیز ۹.۹ میلی متر می باشد.

این گوشی به صرفه شرکت مایکروسافت با وزن ۱۴۱.۹ گرم؛ همانند iPhone 6s، ساخته شده است. این وزن برای یک گوشی ۴.۷ اینچی مناسب و معمولی می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.