Android Lollipop بر روی ۲۳.۵ درصد دستگاه ها نصب شده است - تکفارس 
Android Lollipop بر روی ۲۳.۵ درصد دستگاه ها نصب شده است - تکفارس 

Android Lollipop بر روی ۲۳.۵ درصد دستگاه ها نصب شده است

رهام بوربور
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - 15:24
Android Lollipop بر روی ۲۳.۵ درصد دستگاه ها نصب شده است - تکفارس 

Android Lollipop در حال حاضر بر روی ۲۳.۵ درصد دستگاه ها نصب شده است، هر چند که احتمال می رفت افراد بیشتری این نسخه را بر روی گوشی های خود نصب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ماه پیش سیستم عامل Lollipop بر روی ۲۰ درصد از دستگاه ها نصب شده بود، پس اینطور که پیداست از سپتامبر ۲۱ درصد از دستگاه ها یکی از دو نسخه این سیستم عامل را دارا بودند. حال یک ماه گذشته و طبق آمارگیری که توسط Googel انجام شده در حال حاضر این سیستم عامل بر روی ۲۳.۵ درصد از دستگاه ها نصب شده است پس اینطور که پیداست تعداد دستگاه هایی که از سیستم عامل Android 5 استفاده می کنند ماه به ماه در حال افزایش است.

Android

KitKat در حال حاضر سیستم عامل ۳۸.۹ درصد دستگاه ها را به خود اختصاص داده است، سه نسخه مختلف Jelly Bean نیز حدود ۳۰.۲ درصد، سیستم عامل Ice Cream Sandwich حدود ۳.۴ درصد، سیستم عامل Gingerbread حدود ۳.۸ درصد و سیستم عامل Froyo نیز حدود ۰.۲ درصد سیستم عامل دستگاه ها را به خود اختصاص داده است. نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل نیز در این گزارش حضور پیدا نکرده اند. از ماه بعد نیز در این لیست با سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow روبرو خواهیم بود و احتمال می رود که افراد بیشتری این نسخه را بر روی گوشی های خود نصب کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید