عرضه LG V10 فردا آغاز خواهد شد - تکفارس 
عرضه LG V10 فردا آغاز خواهد شد - تکفارس 

عرضه LG V10 فردا آغاز خواهد شد

امیرحسین
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - 23:39
عرضه LG V10 فردا آغاز خواهد شد - تکفارس 

شرکت LG قصد عرضه LG V10 را دارد. حال این شرکت که توانست با انتشار اخبار مربوط به این گوشی هوشمند صدر اخبار تکنولوژی را در اختیار بگیرد؛ قیمت و زمان این دستگاه را مشخص گرداند. با تکفارس همراه باشید.

چندی است که اخبار و اطلاعات و بعضا شایعاتی راجع به LG V10 بر روی خروجی سایت ما قرار می گیرد؛ اما هیچ کدام به اندازه خبر قیمت و عرضه رسمی این دستگاه خبرساز نشده است. بله، شرکت کره ای LG اعلام داشت که گجت جدید خود آماده عرضه می باشد. این خبر خوشحال کننده برای هواداران این شرکت؛ بر روی وبلاگ خبری LG قرار گرفت.

صفحه نمایش این دستگاه دوگانه می باشد. همچنین در کنار صفحه نمایش دوگانه، این گوشی دو دوربین جلو نیز خواهد داشت. همچنین قرار است تا ابتدا این اسمارت فون در کره جنوبی به فروش برسد. زمان اعلام شده فردا بوده و ساکنین این کشور قادر به خریداری این دستگاه می باشند. قیمت این گجت هوشمند ۶۹۳ دلار آمریکا معادل ۶۱۶ یورو می باشد. البته با شخصی سازی که پیش روی شماست؛ قیمت این دستگاه قابل افزایش نیز می باشد. پیش بینی می شود که این دستگاه در عرضه جهانی خود و البته ایالات متحده قیمت کم تری را به خود ببیند.

ضمن اینکه LG به صورت رسمی عرضه LG V10 در سایر نقاط کره زمین را رد و یا تایید نکرده است. لازم به ذکر است که وظیفه عرضه این گجت اندرویدی به عهده سه خرده فروشی برتر کره جنوبی می باشد. گفتنی است که با خرید این دستگاه تا قبل از روز پایانی ماه اکتبر سال جاری؛ یک باتری (علاوه بر باتری گوشی) و همچنین یک شارژر نیز به صورت هدیه دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه پیش بینی می شود که در صورت عرضه جهانی LG V10، این هدایا نیز به همراه آن راهی سایر بازارها گردند.

نمایشگر این اسمارت فون ۵٫۷ اینچی می باشد. رزولوشن تصویر آن نیز QHD ذکر شده است. اما LG در نظر دارد تا این اسمارت فون را با دو صفحه نمایش روانه بازار گرداند. صفحه نمایش دوم این دستگاه که ۲٫۱ اینچی خواهد بود؛ در تمامی اوقات روشن بوده و تاریخ، زمان و اطلاعیه ها و همینطور میانبر ها را به شما نمایش خواهد داد.

از دو صفحه نمایش LG V10 نیز بگذربم؛ به نظر می رسد که LG قصد دارد تا دوربین این دستگاه نیز مانند صفحه نمایش آن دوگانه باشد. بله، دوربین جلوی این دستگاه نیز تنها نیست. هر دو دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشند. ضمن اینکه لنز بسیار گسترده باعث می شود تا شما به بدون نیاز به مونوپاد، بهترین تصاویر را ضبط و ثبت کنید.

حافظه رم وی ۱۰ چهار گیگابایتی بوده و درکنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی زوج خوبی را تشکیل می دهند. ضمن اینکه هنوز اعلام نشده است که می توانید از کارت حافظه استفاده کنید، یا خیر. اما احتمال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بسیار کم می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.