AT&T در حال حاضر تنها عرضه کننده ۹۵۰ در ایالات متحده است - تکفارس 
AT&T در حال حاضر تنها عرضه کننده ۹۵۰ در ایالات متحده است - تکفارس 

AT&T در حال حاضر تنها عرضه کننده ۹۵۰ در ایالات متحده است

رهام بوربور
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - 10:10
AT&T در حال حاضر تنها عرضه کننده ۹۵۰ در ایالات متحده است - تکفارس 

در حال حاضر کمپانی AT&T تنها عرضه کننده گوشی هوشمند Lumia 950 در ایالات متحده است اما اینطور که پیداست کمپانی Microsoft می خواهد این گوشی هوشمند را از طریق سایر شرکت ها نیز راهی بازار بکند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

دو کمپانی Nokia و AT&T با یکدیگر مشارکت قوی داشتند و این کمپانی گوشی های هوشمند Nokia چون Lumia 920, 830, 1020 و ۱۵۲۰ را وارد بازار ایالات متحده می کرد، اما Nokia در سال ۲۰۱۳ بخش گوشی های هوشمند خود را به کمپانی Microsoft واگذار کرد و بنابراین کمپانی AT&T مشارکت خود را با کمپانی Microsoft آغاز کرد و اینطور که پیداست آنها مشارکت قوی با یکدیگر دارند.

Lumia 950 نسخه کوچکی از دو پرچمداران جدید این کمپانی که در جدیدترین کنفرانس این کمپانی از آنها پرده برداری شد، این گوشی هوشمند قرار است تا از طریق AT&T فروش خود را در ایالات متحده آغاز کند. پس اینطور که پیداست آنها مشارکت قوی با هم دارند. زمانیکه از کمپانی Microsoft پرسیدند که آیا آنها با شرکت های دیگر نیز مشارکت خواهند داشت؟ آنها در جواب گفتند که ما می خواستیم که این دو گوشی هوشمند را از طریق سایر شرکت ها نیز راهی بازار کنیم اما فعلا خبری در مورد این موضوع نداریم.

Microsoft-Lumia-950-XL

پس اینطور که پیداست کار با کمپانی ذکر شده مشارکت اختصاصی کمپانی Microsoft نخواهد بود بنابراین به احتمال زیاد Lumia 950 از طریق سایر شرکت ها نیز راهی بازار خواهد شد. علاوه بر این شما می توانید دو گوشی هوشمند Lumia 950 و ۹۵۰XL را از طریق فروشگاه اینترنتی Microsoft و سایر فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید هرچند که در حال حاضر فروشگاه اینترنتی Microsoft فقط گوشی هوشمند Lumia 950XL را لیست کرده است.

۹۵۰XL قیمتی معادل ۶۴۹ دلار خواهد داشت در حالی که برای ۹۵۰ قیمتی معادل ۵۴۹ دلار در نظر گرفته شده است و این دو گوشی هوشمند در نوامبر راهی بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.