تیغ یا گلوله | باندل جدید کارت های گرافیکی انویدیا معرفی شد - تکفارس 
تیغ یا گلوله | باندل جدید کارت های گرافیکی انویدیا معرفی شد - تکفارس 

تیغ یا گلوله | باندل جدید کارت های گرافیکی انویدیا معرفی شد

یاشار فتحعلی زاده
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - 10:40
تیغ یا گلوله | باندل جدید کارت های گرافیکی انویدیا معرفی شد - تکفارس 

انویدیا باندل کارت گرافیکی خود را به روز کرده و با تیتر “تیغ یا گلوله” قرار است کارت های گرافیک رده بالای خود را برای فروش در تعطیلات کریسمس امسال روانه ی بازار کند. در این باندل ها از دو بازی محبوب که قرار است به زودی عرضه شوند، استفاده شده است. باندل اول شامل بازی Assassin’s Creed Syndicate و باندل دوم شامل بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege خواهد بود. این باندل ها در کنار یکی از این دو بازی محبوب دارای یکی از کارت های گرافیکی GeForce GTX 980 Ti ،GeForce GTX 980 و یا GeForce GTX 970 خواهند بود. جالب است بدانید که این بازی ها کاملا مجانی بوده و نسخه ای با محدودیت زمانی نیستند و همچنین خبر خوب دیگری که وجود دارد، این باندل ها برای کسانی که نوت بوک گیمینگ با کارت های گرافیکی GeForce GTX 980 ،GeForce GTX 980M و یا GeForce GTX 970M را خریداری کنند، موجود می باشد.

هر دو بازی از قابلیت های GameWorks استفاده می کنند، با این که انویدیا هنوز مشخص نکرده که چه قابلیت هایی در بازی ها می توان مشاهده کرد، Rainbow Six Siege در یک دسامبر مصادف با سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین Assassin’s Creed Syndicate  در ۱۹ نوامبر مصادف با پنج‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ عرضه شده و گیمر ها می توانند این بازی را در رایانه شخصی خود نصب و بازی کنند.

این باندل شکیل و جذاب از تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۵ مصادف با سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ عرضه خواهد شد و کد بازی ها نیز در ۳۱ دسامبر باطل خواهند شد، بنابراین در صورت خرید باید سریعا به وارد کردن کد اقدام کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.