مسنجر Facebook برای ساعت Apple در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
مسنجر Facebook برای ساعت Apple در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

مسنجر Facebook برای ساعت Apple در دسترس قرار گرفت

رهام بوربور
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 09:20
مسنجر Facebook برای ساعت Apple در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

بالاخره مسنجر Facebook برای ساعت Apple منتشر شد، این مسنجر به شما امکانات متفاوتی می دهد بنابراین هیچگاه از این برنامه خسته نخواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اگر یادتان باشد در ۹ سپتامبر کمپانی Apple  از برنامه مسنجر Facebook برای ساعت خود پرده برداری کرد، البته برای اجرای این برنامه باید سیستم عامل ساعتتان watchOS 2 باشد. حال امروز این برنامه در فروشگاه برنامه Apple  قرار گرفته است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا استیکر ارسال کنید، لایک کنید و همچنین شما قادر به ارسال پیام صوتی نیز هستید.

برای اینکه این برنامه را بر روی ساعت خود نصب کنید ابتدا باید مسنجر Facebook را بر روی iPhone خود نصب کنید، سپس باید به این بخش بروید: برنامه ساعت > ساعت من > مسنجر > این برنامه بر روی ساعت به نمایش در بی آید (گزینه آنرا فعال بکنید). این برنامه در حال حاضر به خوبی بر روی iPhone یا iPad با سیستم عامل iOS 9 نصب می شود البته این برنامه را بر روی iPad با سیستم عامل iOS 9 نیز می توانید نصب کنید.

این برنامه از قابلیت Split View نیز بهره می برد، این به این معناست که شما می توانید دو برنامه را به طور همزمان اجرا کنید. این برنامه از قابلیت Slide Over نیز بهره می برد، این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر برنامه ای که اجرا کردید برنامه دیگری نیز اجرا کنید و لازم به ذکر است که هر دو آنها بر روی صفحه نمایش نمایان خواهند شد. با استفاده از سرچ Spotlight شما می توانید بدون اینکه برنامه را اجرا کنید، مکالمات خود را از طریق Facebook سرچ کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.