آموزش نحوه پاک کردن و مشاهده Maps history در نقشه گوگل - تکفارس 
آموزش نحوه پاک کردن و مشاهده Maps history در نقشه گوگل - تکفارس 

آموزش نحوه پاک کردن و مشاهده Maps history در نقشه گوگل

یاشار فتحعلی زاده
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 10:00
آموزش نحوه پاک کردن و مشاهده Maps history در نقشه گوگل - تکفارس 

اپلیکیشن نقشه گوگل یا Google Maps توانایی ذخیره مکان هایی که شما به آن جا رفته اید و یا آن مکان ها را بازبینی کرده باشید، را دارد. همچنین می تواند مکانی را که قبلا ذخیره یا سرچ کرده باشید یا مکانی را به اشتراک گذاشته باشید را در خود ذخیره کرده و در قسمتی به نام Maps history آنها را به شما نمایش دهد. البته باید بدانید که این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که در تنظیمات گزینه ی Web & App Activity فعال باشد. شما می توانید آیتم های خاصی را در این قسمت از اپلیکیشن دوباره در دستگاه های اندرویدی، آیفون و یا آیپد خود مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را حذف کنید. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور می توان Maps history را در اپلیکیشن نقشه گوگل حذف کنید. این کار بر روی یک دستگاه اندرویدی صورت می گیرد ولی می توانید در آیفون یا آیپد خود از این روش استفاده کنید و مراحل انجام این کار در هر دو سیستم عامل اندریود و IOS به یک صورت می باشد.

ابتدا برنامه گوگل مپ را باز کنید. سپس بر روی منو اشاره کنید. منو در بالا سمت چپ برنامه قرار دارد و به شکل سه خط می باشد.

650x308x01_tapping_menu_button.png.pagespeed.ic.91lOqTRIxh

حال بر روی گزینه تنظیمات یا Settings اشاره کنید.

650x354x02_tapping_settings.png.pagespeed.ic.1BGfBy5yWh

حال از قسمت تنظیمات کافی است که بر روی گزینه Maps history اشاره کنید.

650x428x03_tapping_maps_history.png.pagespeed.ic.Wtz-4olPto

تمام مکان هایی که شما به آنجا رفته باشید، مشاهده کرده باشید، سرچ کرده باشید و دیگر کار ها، در لیست “Maps history” قابل مشاهده می باشند. برای حذف هر آیتم کافی است که بر روی گزینه ی “X” که در سمت راست هر آیتم قرار دارد، اشاره کنید.

650x345x04_maps_history_screen.png.pagespeed.ic.ZsZa2Rf2i8

یک پیامی برای تایید این که “آیا می خواهید گزینه مورد نظر حذف گردد” برای شما به نمایش درخواهد آمد. در صورت درستی گزینه “Delete” را اشاره کنید و در صورتی که تمایل به حذف آیتم ندارید، گزینه “Cancel” را اشاره کنید.

650x274x05_delete_confirmation_dialog.png.pagespeed.ic.XDJJ6T7PNn

امیدوارم مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.