در سال ۲۰۱۶ رستوران های KFC و Chili’s از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 
در سال ۲۰۱۶ رستوران های KFC و Chili’s از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 

در سال ۲۰۱۶ رستوران های KFC و Chili’s از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد

رهام بوربور
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 09:41
در سال ۲۰۱۶ رستوران های KFC و Chili’s از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 

Apple Pay قصد دارد تا حسابی گسترده شود، طبق گفته کمپانی Apple این برنامه از سال آینده در دو رستوران معروف نیز کار خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اگر می خواهید به کافی شاپ Starbucks بروید و نوشیدنی بنویشید و اگر عجله هم دارید! هیچ جای نگرانی نیست زیرا می توانید با استفاده از Apple Pay مبلغ نوشیدنی خود را در کوتاهترین زمان ممکن واریز کنید و سر وقت به مکان مورد نظر خود برسید. اما شاید شما دیگر از نوشیدنی خوردن خسته شده باشید و دوست داشته باشید تا به رستوران بروید، خب برای آندسته از افراد نیز باید بگویم که خوشبختانه از سال بعد دو رستوران معروف از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد.

Apple-Pay

نام این دو رستوران معروف KFC و Chili’s است و آنها زمانی نامعلوم در سال ۲۰۱۶ از Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد. کمپانی Apple گفت که چیزی حدود ۹۸ درصد مشتریان از Apple Pay رضایت داشته اند، اما این در حالی است که تنها ۱ درصد از پرداخت ها از این طریق واریز می شود. شاید کمتر کسی از این طریق پرداخت بکند اما باید بدانید که این تازه اول کار است و در آینده این درصد روز به روز افزایش خواهد یافت، در حال حاضر این اول جنگ بین Android Pay ،Samsung Pay و Apple Pay بنابراین در آینده این جنگ به چالش برانگیز ترین جنگ تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر ساکنان ایالات متحده و انگلستان می توانند از Apple Pay بهره مند شوند و در آینده نیز برای مشتریان کانادا و چین نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.