چرا در سال ۲۰۱۵ برنامه ای برای ویرایش یک ویدئو ۴K برای Android منتشر نشده است ؟ - تکفارس 
چرا در سال ۲۰۱۵ برنامه ای برای ویرایش یک ویدئو ۴K برای Android منتشر نشده است ؟ - تکفارس 

چرا در سال ۲۰۱۵ برنامه ای برای ویرایش یک ویدئو ۴K برای Android منتشر نشده است ؟

رهام بوربور
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 16:58
چرا در سال ۲۰۱۵ برنامه ای برای ویرایش یک ویدئو ۴K برای Android منتشر نشده است ؟ - تکفارس 

چیزی به پایان سال ۲۰۱۵ نمانده است و با این حال هنوز هیچ برنامه ای برای ویرایش یک ویدئو ۴k برای سیستم عامل Android منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می دانید برخی از گوشی های هوشمند سیستم عامل Android قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K را دارا می باشند. اولین گوشی هوشمندی که این قابلیت را داشت گوشی هوشمند Samsung Galaxy S5 بود که در اوایل سال ۲۰۱۴ راهی بازار شد یعنی چیزی حدود ۱ سال و نیم پیش و از آن زمان تا به حال بیشتر گوشی های هوشمند high-end از قابلیت فیلبمرداری با کیفیت ۴k بهره می برند از جمله این گوشی ها می توان به Samsung Galaxy S6 ،Note5 ،LG G4 و HTC One M9 اشاره کرد و به احتمال زیاد نسخه جدید Nexus 5X و ۶P نیز از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

در حال حاضر بر روی بیشتر گوشی های هوشمندی که از این قابلیت برخوردار اند تنها می توان به مدت ۵ دقیقه با این کیفیت فیلمبرداری کرد، کیفیت فیلمبرداری ۴K فوق العاده است برای پی بردن به کیفیت آن فقط کافی است که ویدئوای که گرفته اید را بر روی صفحه نمایش بزرگتری پخش کنید. حال جالب است بدانید که هنوز برنامه ای برای ویرایش ویدئو های ۴k برای Android در فروشگاه Google Play منتشر نشده است. ما واقعا نمی دانیم که چه بگوییم ؟! تاکنون حتی برنامه ای نیز منتشر نشده که به وسیله آن بتوان به این ویدئو ها یک متنی را اضافه کرد و یا تغییرات جزئی در آنها ایجاد کرد.

Space-Cloudsصد البته که ویرایش یک ویدئو ۴K حسابی چالش بر انگیز است و حسابی شما را در گیر خود می کند. جالب است بدانید که مردم برای تجربه این چالش هزاران دلار می پردازند تا به وسیله نرم افزارهایی چون Sony Vegas Pro و Adobe Premiere در ویدئو های خود تغییراتی ایجاد کنند. در حال حاضر یکی از برنامه ها برای ویرایش ویدئو های ۴k برنامه رایگان iMovie که برای iPhone منتشر شده است و به شما این امکان را می دهد تا به ویدئو خود متن اضافه کنید و آنرا با استفاده از روش های مختلف زیباسازی کنید و در حال حاضر هزاران برنامه برای ویرایش ویدئو ها در فروشگاه App گنجانده شده است که امکانات بیشتری نیز به شما می دهد.

بنابراین ما واقعا به یک برنامه این چنینی برای سیستم عامل Android نیازمندیم، الان در اواخر سال ۲۰۱۵ به سر می بریم و هنوز چنین برنامه ای برای این سیستم عامل منتشر نشده است. آیا سازندگان Android خسته اند ؟! یا اینکه خود کمپانی Google نمی خواهد اینکار را بکند ؟! در حال حاضر نمی توان گفت که علت نساختن چنین برنامه ای برای این سیستم عامل چیست اما به زودی معلوم می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.