Control Panel ممکن از نسخه های آینده Windows 10 حذف شود - تکفارس 
Control Panel ممکن از نسخه های آینده Windows 10 حذف شود - تکفارس 

Control Panel ممکن از نسخه های آینده Windows 10 حذف شود

رهام بوربور
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 18:13
Control Panel ممکن از نسخه های آینده Windows 10 حذف شود - تکفارس 

طبق کامنت هایی که در توییتر منتشر شده است، برنامه Control Panel به زودی حدف خواهد شد و دیگر در نسخه های آینده Windows 10 خبری از آن نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

دو برنامه کاربردی برای تغییر تنظیمات سیستم، Control Panel و برنامه Settings که در Windows 8 نیز حضور داشتند، اگر در جریان باشید خیلی ها از آنها دلخوشی نداشتند و آنها را جزو یکی از نکات منفی نسخه Windows ذکر شده می دانستند. به همین دلیل کمپانی Microsoft  کمی در Windows 10 به برنامه Settings رنگ و رو داده بودند و این دو برنامه ذکر شده هنوز در این نسخه وجود دارند اما اینطور که پیداست امکان دارد که به زودی این بخش ها تغییر کند.

setting

به تازگی در توییتر دو تن از کارمندان کمپانی Microsoft به نام های Gabe Aul و Brandon LeBlanc کامنتی منتشر کردند که طبق گفته آنها این کمپانی به زودی Control Panel را بازنشته خواهد کرد!

Settings در نهایت جایگزین Control Panel خواهد شد. البته هنوز یکسری از چیزها به این برنامه جدید انتقال نیاقته است. اما به هر حال برای ماه ها نمی توانید از CP استفاده کنید.

— Brandon LeBlanc (@brandonleblanc) October 4, 2015

 

پیاده سازی دو چیز جداگانه نیازمند کد پیچیده تر و استفاده از disk/mem بیشتر است.

— Gabriel Aul (@GabeAul) October 4, 2015

طبق گفته Gabe Aul برای پیاده سازی دو چیز جداگانه علاوه بر کد پیچیده تر، باید از منابع بیشتری نیز استفاده کرد. هنوز معلوم نیست که چه زمان این اتفاق خواهد افتاد اما طبق گفته LeBlanc هنوز یکسری از چیزها به این برنامه جدید انتقال نیافتند و زمانیکه کار انتقال آنها نیز به پایان برسد، کمپانی Microsoft به احتمال زیاد در نسخه های آینده Windows 10 برنامه Control Panel را حذف خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید