تاریخ عرضه Meizu Pro 5 به نوامبر موکول شد - تکفارس 
تاریخ عرضه Meizu Pro 5 به نوامبر موکول شد - تکفارس 

تاریخ عرضه Meizu Pro 5 به نوامبر موکول شد

رهام بوربور
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 16:33
تاریخ عرضه Meizu Pro 5 به نوامبر موکول شد - تکفارس 

متاسفانه گوشی هوشمند Meizu Pro 5 در نوامبر عرضه خواهد شد بنا به دلایلی که در ادامه مطلب نیز به آنها اشاره خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ماه گذشته، کمپانی Meizu از گوشی هوشمند Pro 5 پرده برداری کرد و گفت که این گوشی هوشمند گران قیمت ترین گوشی آنها تا به امروز است و از ۱۲ اکتبر در دسترس خواهد بود، اما حال متاسفانه این کمپانی تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را به تعویق انداخت. طبق گفته سایت چینی Mobile-dad، به تازگی یک گردباد در جنوب چین ایجاد شده است که باعث ایجاد سیل شده و یکی از تولیدی های گوشی های هوشمند کمپانی Meizu نیز آسیب دیده است. بنابراین گوشی هوشمند Pro 5 به احتمال زیاد در نوامبر عرضه خواهد شد. این تاریخ عرضه مربوط به خود بازار چین می شود و هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی هوشمند به زودی در جاه های دیگر نیز روانه بازار می شود یا نه!

meizu_pro_5_1

این گوشی هوشمند از سیستم عامل  Android Lollipop با رابط کاربری Flyme 5 بهره می برد، Meizu Pro 5 یک گوشی فلزی زیبا که دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن FULL HD است. این گوشی هوشمند از اتصال LTE، صدا Hi-Fi، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل و چیپست octa-core Samsung Exynos 7420 نیز بهره می برد (Galaxy S6 و Galaxy Note5 نیز از این چیپست بهره می برند).  Meizu Pro 5 در دو نسخه مختلف روانه بازار می شود، یکی با ۳ گیگ رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دیگری با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داخلی و برای هر یک از این نسخه ها به ترتیب قیمتی معادل ۴۳۹ دلار و ۴۸۶ دلار در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.