مبلغ اشتراک ماهیانه سرویس Netflix یک دلار افزایش یافت - تکفارس 
مبلغ اشتراک ماهیانه سرویس Netflix یک دلار افزایش یافت - تکفارس 

مبلغ اشتراک ماهیانه سرویس Netflix یک دلار افزایش یافت

رهام بوربور
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 21:40
مبلغ اشتراک ماهیانه سرویس Netflix یک دلار افزایش یافت - تکفارس 

از این به بعد برای اشتراک ماهیانه در سرویس Netflix باید مبلغی معادل ۹.۹۹ دلار بپردازید، اما با این حال مبلغ اشتراک ماهیانه این سرویس از سایر سرویس ها کمتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

Netflix که یک سرویس پخش کننده زنده است مبلغ اشتراک ماهیانه خود را یک دلار افزایش داد یعنی از این به بعد باید ماهیانه ۹.۹۹ بپردازید. این افزایش قیمت در حال حاضر شامل مشترکین جدید آمریکا، کانادا و بخشی از آمریکا لاتین می شود و لازم به ذکر که مشترکین قدیمی برای مدت زمانی می توانند اشتراک ماهیانه را با همان قیمت سابق خریداری کنند و بعدا برای آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

netflix_pricing

مشترکین قدیمی تا ۱۲ ماه دیگر قیمت برایشان تغییری پیدا نخواهد کرد، برای مشترکینی که کمی بیشتر سابقه خرید دارند طرحی در نظر گرفته شده است و برای آنها دو بخش ویژه به نام Basic و Premium ایجاد کرده اند. با خرید اشتراک Premium شما می توانید به طور همزمان ۴ چیز را به طور زنده ببنید اما با اشتراک Basic به طور همزمان فقط ۱ چیز را می توانید به طور زنده مشاهده کنید.

Netflix در بیانیه ای گفت :

برای اینکه شو های تلویزیونی و فیلم های بیشتری به سرویس Netflix اضافه کنیم، در صدد بر آمدیم تا مبلغ اشتراک ماهیانه را برای مشترکین جدید آمریکا، کانادا و آمریکا لاتین افزایش دهیم.

حال جالب است بدانید که با اینکه مبلغ اشتراک ماهیانه افزایش یافته است باز هم مبلغ پرداختی برای اشتراک در این سرویس از سایر سرویس ها از جمله Hulu commercial-free (ماهیانه ۱۱.۹۹ دلار)، HBO Now (ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار) و Showtime’s over-the-top (ماهیانه ۱۰.۹۹ دلار) کمتر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید