ترفند: جستجوی تصاویر در گوگل - تکفارس 
ترفند: جستجوی تصاویر در گوگل - تکفارس 

ترفند: جستجوی تصاویر در گوگل

پدرام علی نیا
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 10:00
ترفند: جستجوی تصاویر در گوگل - تکفارس 

شرکت گوگل سرویس های بسیار زیادی را ارایه می‌دهد که روزانه بارها از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از مهم ترین این سرویس‌ها موتور جستجوی گوگل است که بارها در طول روز از آن استفاده می‌کنیم در این موتور جستجو می‌توان نتایج را محدود به نوع خاصی کرد مثلا تنها به دنبال وب سایت ها، تصاویر و یا ویدئو گشت. اما بخش مدنظر ما در این آموزش بخش جستجوی تصاویر است. زمانیکه مطلبی را در بخش تصاویر جستجو می‌کنید، گاهی بسیاری از نتایج به دلایل مختلفی نمایش داده نمی‌شوند و به همین دلیل نمی‌توان به تصویر مورد نظر رسید. در این آموزش ترفندی را به شما می آموزیم که بتوانید تمام این تصاویر را باز کرده و نتایج جستجو به صورت کامل در اختیارتان قرار گیرد.

برای این کار ابتدا باید به آدرس ip وب سایت گوگل با توجه به موقعیت مکانی شما دست پیدا کنیم، بدین منظور ابتدا cmd را باز کرده و دستور ping www.google.com را تایپ می کنیم سپس اینتر را می زنیم، همانطور که مشاهده می کنید آدرس ip گوگل براساس موقعیت مکانی شما نمایش داده می‌شود.

Untitled

سپس این آدرس ip را از طریق مرورگر باز می‌کنیم و سپس وارد بخش جستجوی تصاویر می‌شویم حال هر مطلبی را که جستجو کنیم می‌بینیم که نتایج بصورت کامل نمایش داده می‌شوند. امیدوارم این ترفند برایتان مفید واقع شود. موفق باشید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.