احتمال پرده برداری از Xiaomi Mi 5 در طی رویداد ۱۹ اکتبر زیاد است - تکفارس 
احتمال پرده برداری از Xiaomi Mi 5 در طی رویداد ۱۹ اکتبر زیاد است - تکفارس 

احتمال پرده برداری از Xiaomi Mi 5 در طی رویداد ۱۹ اکتبر زیاد است

رهام بوربور
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 16:13
احتمال پرده برداری از Xiaomi Mi 5 در طی رویداد ۱۹ اکتبر زیاد است - تکفارس 

کمپانی Xiaomi قصد دارد تا در ۱۹ اکتبر از گوشی جدید خود پرده برداری کند، مشخصات این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اگر شما فکر می کردید که رویداد  Google’s Nexus بزرگترین اتفاق قبل از شروع تعطیلات بوده است باید بگویم که سخت در اشتباهید زیرا پنجمین سازنده بزرگترین گوشی های هوشمند یعنی Xiaomi همانطور که در جریان هستید چندین ماه که از  Mi 4 پرده برداری کرده است و حال این کمپانی دوباره قصد دارد تا یک گوشی هوشمند موفقیت آمیز دیگر را راهی بازار بکند و اعلام کرده که در ۱۹ اکتبر از گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری خواهد کرد.

البته این به این معنا نیست که حتما از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5 پرده برداری می شود اما به احتمال زیاد با یک گوشی هوشمند قدرتمند روبرو خواهیم بود. طبق گفته منبع مشخصات این گوشی هوشمند عبارت اند از : چیپست MediaTek Helio X20 و شایع شده که نسخه ای با چیپست Snapdragon 820 تا قبل از اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد. حافظه رم ۴ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش ۵.۳ اینچی نیز از سایر مشخصات این گوشی هوشمند هستند. البته در حال حاضر نمی توان گفت که این مشخصات مربوط به گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5 می شوند. یک هفته دیگر در این رویداد معلوم خواهد شد که این مشصخات مربوط به کدام گوشی هوشمند هستند. همچنین احتمال می رود که این گوشی هوشمند قیمتی معادل ۳۱۶ دلار داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.