Nexus 5X از ۲۲ اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود - تکفارس 
Nexus 5X از ۲۲ اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود - تکفارس 

Nexus 5X از ۲۲ اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود

رهام بوربور
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 16:35
Nexus 5X از ۲۲ اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود - تکفارس 

به تازگی اعلام شد که گوشی هوشمند Nexus 5X از ۲۲ اکتبر روانه بازار خواهد شد، این گوشی هوشمند نسبت به نسخه اصلی خود از ویژگی های فوق العاده ای بهره می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می دانید در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه Google Nexus 5X هستیم. حال نسخه کوچک دو گوشی هوشمند جدید Nexus می خواهد وارد میدان جنگ شود و از ۲۲ اکتبر مشتریان قادر به خرید این گوشی هوشمند خواهند بود و در عرض چند روز به دست مشتریان خواهد رسید. قبلا کمپانی Google فقط اعلام کرده بود که این گوشی هوشمند در اکتبر راهی بازار می شود اما به تازگی از تاریخ عرضه دقیق آن پرده برداری شده است.

Nexus 5X گوشی هوشمندی که می خواهد تا تجربه بهترین گوشی هوشمند سری Nexus یعنی Nexus 5 (که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد) را به ما یاد آوری کند. این گوشی جدید نیز دوباره توسط کمپانی LG ساخته شده و از ویژگی های جدید این گوشی هوشمند می توان به دوربین برجسته و حسگر اثر انگشت پشت آن اشاره کرد.

خوشبختانه گوشی هوشمند Nexus 5X از سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow بهره خواهد برد. در ادامه شما را با مشخصات این گوشی هوشمند بیشتر آشنا خواهیم ساخت :

چیپست : Snapdragon 808

حافظه رم : ۲ گیگابایت

دوربین اصلی : ۱۲ مگاپیکسل دارای ۱.۵ میکرون پیکسل برای بهبود عکسبرداری در نور کم

حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت

Nexus 5X در رنگ های مشکی، سفید و رنگ نعنایی جدید راهی بازار خواهد شد. در حال حاضر شما می توانید این گوشی هوشمند را از Google store پیشخرید کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید