Pepsi می خواهد در چین یک گوشی عرضه بکند - تکفارس 
Pepsi می خواهد در چین یک گوشی عرضه بکند - تکفارس 

Pepsi می خواهد در چین یک گوشی عرضه بکند

رهام بوربور
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 12:15
Pepsi می خواهد در چین یک گوشی عرضه بکند - تکفارس 

کمپانی Pepsi که همه ما با نوشابه های آن آشنا هستیم حال قصد دارد تا در چین یک گوشی هوشمند نیز عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

چند روز پیش خبری مبنا بر اینکه “شعبه چین کمپانی Pepsi می خواهد یک گوشی عرضه کند” منتشر شد، این خبر بر اساس ویدئو ای به نام Pepsi Phone منتشر شد. تا امروز این خبر برای همگان شایعه ای بیش نبود زیرا همه با خود می گفتیم که این کمپانی اصلا به ساخت گوشی چکار دارد؟! اما امروز این کمپانی به طور رسمی اعلام کرد که این شایعه حقیقت دارد!

اما متاسفانه آنها نگفتند که این گوشی در چه زمانی روانه بازار خواهد شد و فقط اعلام کردند که این گوشی فقط در چین عرضه خواهد شد. در حالیکه هنوز کمپانی Pepsi هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی خود منتشر نکرده اما با این حال به تازگی طبق گزارشی که انجام شده این گوشی Pepsi P1 نام دارد و یک فبلت متوسط Android 5.1 Lollipop خواهد بود. همچنین شایعه شده که مشخصات این گوشی عبارت اند از : صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ ۱۹۲۰، یک چیپست ۱.۷GHz MediaTek MT6592، حافظه رم ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل و دارای یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰mAh است.

گوشی Pepsi P1 کمی قیمتش از ۲۰۵ دلار بیشتر خواهد بود و این کمپانی در ۲۰ اکتبر از این گوشی پرده برداری خواهد کرد.

Pepsi-P1-Phone

نوشابه یا گوشی ؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.