Oukitel K6000 معرفی شد - تکفارس 
Oukitel K6000 معرفی شد - تکفارس 

Oukitel K6000 معرفی شد

رهام بوربور
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 12:45
Oukitel K6000 معرفی شد - تکفارس 

با گوشی هوشمند K6000 بیشتر آشنا شوید، گوشی هوشمندی که دارای یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ mAh و با هربار شارژ به راحتی می توانید چند روزی را سر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همانطور که می دانید ظرفیت باتری بکار گرفته شده در توسط گوشی ها در حال افزایش است، در این راستا حال کمپانی Oukitel از K6000 پرده برداری کرد. این گوشی دارای یک باتری با ظرقیتی معادل ۶۰۰۰mAh است. این ظرفیت باتری نه تنها سبب افزایش طول عمر باتری می شود بلکه شارژ کردن آن نیز سریعتر خواهد بود. به طوریکه با ۵ دقیقه به شارژ زدن این گوشی هوشمند، تا ۲ ساعت می توانید به صورت ۲G حرف بزنید.

کاربران با هر بار شارژ می توانند با استفاده از مد شارژ power saving حدود ۱۰ روز از این گوشی هوشمند کار بکشند. این گوشی هوشمند از طراحی فوق العاده ای بر خوردار است البته امیدواریم که زمان عرضه نیز به این زیبایی باشد. حال لازم به ذکر است که به شما بگویم که این گوشی هوشمند بیشترین ظرفیت باتری در میان دستگاه های خود کمپانی Oukitel را ندارد!

اگر یادتان باشد در ژوئن، به شما در مورد Oukitel K10000 اطلاعاتی دادیم، یک دقیقه با خود فکر کنید؟! اگر K6000 دارای یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰mAh بنابراین K10000 نیز از یک باتری با ظرفیت ۱۰,۰۰۰ mAh بهره می برد بنابراین با این گوشی شما می توانید تا یک هفته خود را سرگم کنید. هنوز اطلاعاتی از مشخصات K6000 منتشر نشده و همچنین قیمتی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است. به احتمال زیاد در هفته های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

k6

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.