قیمت Band به ۹۹ دلار کاهش یافت - تکفارس 
قیمت Band به ۹۹ دلار کاهش یافت - تکفارس 

قیمت Band به ۹۹ دلار کاهش یافت

رهام بوربور
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 16:33
قیمت Band به ۹۹ دلار کاهش یافت - تکفارس 

هم اکنون می توانید اولین نسل دستبند هوشمند کمپانی Microsoft یعنی Band را با قیمتی معادل ۹۹ دلار خریداری کنید چیزی حدود نصف قیمت اصلی این دستبند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ماه گذشته، کمپانی Microsoft از دستگاه های Windows 10 خود در رویدادی در شهر نیویورک پرده برداری کرد. این دستگاه ها عبارت اند از پرچمداران Lumia 950 و ۹۵۰ XL، تبلت Surface Pro 4 و Surface Book علاوه بر این، این کمپانی از دستبند هوشمند Band 2 نیز پرده برداری کرد که دومین نسل دستبند های هوشمند این شرکت و برای ورزش تعبیه شده است.

به دنبال پرده برداری از این دستگاه ها، همانطور که می دانید کمپانی Microsoft تصمیم گرفته تا تبلت Surface Pro 3 را با قیمت کمتری به مشتریان ارائه بدهد. علاوه بر تخفیف این تبلت این کمپانی اولین نسل دستبند هوشمند Band را هم اکنون با نصف قیمت اصلی در ایالات متحده به فروش می رساند.

اگر یادتان باشد این دستبند هوشمند در ابتدا چیزی حدود ۷۰ دلار تخفیف خورده بود اما حال شما می توانید این دستبند هوشمند را باقیمتی معادل ۹۹ دلار خریداری کنید. دستبند هوشمند Band 2 نیز قیمتی معادل ۲۴۹ دلار دارد. در این لینک شما می توانید با ویژگی های نسل دوم این دستبند هوشمند بیشتر آشنا شوید، شاید با این اطلاعات به فکر خرید Band 2 فرو بروید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.