خبری از iphone 5s - تکفارس 
خبری از iphone 5s - تکفارس 

خبری از iphone 5s

محمد نعمتی
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - 13:47
خبری از iphone 5s - تکفارس 

خبری از iphone 5s

آیفون ۵s احتمالا با تراشه a7  و سیستم اثر انگشت خوان ارزان وارد بازار شود.

مینگچی که معبر دنیای گوشی ها ست پیش از این پیش بینی های او در مورد محصولات اپل درست از آب درآمده بود.اعلام نموده که:امسال iphnoe 5 s با قیمت ارزان تر و در خرداد ۹۲ معرفی خواهد شد ممکن است iphone 5s از نظر شکل و شمایل شبیه ۵ باشد اما سیستم آن روی یک چیپ a7  بروز رسانی شده و به یک فلش دوگانه led مجهز شده.

پیش از این زمزمه هایی در این باره که اسکنر انگشتی به iphone 5s  اضافه میشود به گوش میرسید . اپل بعد از خرید شرکت AuthenTec به این تکنولوژی دست یافت.

در این گزارش آمده که آیفون ارزان قیمت با بدنه فایبرگلاس که کیفیت و قیمت مناسب دارد وارد بازار میشود. این آیفون ظرافت آیفون ۵ را ندارد اما قیمتش به مراتب از آیفون ۵ کمتر میباشد آیفون ۵s از شبکه رادیویی LTE پشتیبانی می‌کند اما تحلیل‌گران معتقدند که از تراشه‌های کنترلر مختلف LTE برای اپراتورهای گوناگون استفاده خواهد کرد و از تراشه کوالکام که قیمت بالاتری دارد بهره نخواهد برد.

اپل با آیفون ۵s احتمالا بازارهای خاصی همچون چین را از طریق اپراتور چاینا-موبایل نشانه خواهد رفت و تخمین زده می‌شود که آیفون ارزان قیمت، فروش قابل ملاحظه‌ای را در این کشور رقم بزند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.