با گران قیمت ترین iPhone 6 آشنا شوید - تکفارس 
با گران قیمت ترین iPhone 6 آشنا شوید - تکفارس 

با گران قیمت ترین iPhone 6 آشنا شوید

رهام بوربور
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 16:26
با گران قیمت ترین iPhone 6 آشنا شوید - تکفارس 

با گران قیمت ترین گوشی هوشمند iPhone 6s آشنا شوید، این گوشی هوشمند قیمتی معادل ۳.۵۱ میلیون دلار خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

خب آیا شما فکر می کنید که گوشی هوشمند iPhone 6s گران قیمت است ؟ باید بگویم که اشتباه پنداشته اید زیرا گران قیمت ترین iPhone در راه است! استادان GG انگلستان افرادی هستند که گوشی های هوشمند را با جواهرات و فلزات گران قیمت می سازند و با قیمتی معادل سه برابر قیمتی اصلی راهی بازار می کنند. در اصل آنها این گوشی های هوشمند را به افرادی چون Usain Bolt, David Beckham و P Diddy می فروشند.

حال کمپانی Goldgenie در حال کار بر روی گران قیمت ترین iPhone 6 است که قرار است تا از طلای ۲۴ عیار ساخته شود و قیمتی معادل ۳.۵۱ میلیون دلار خواهد داشت چیزی بیش از قیمت خرید یک جزیره کوچک. این کمپانی به شما حق انتخاب نیز داده و شما می توانید الماس اکستازی iPhone 6 را به گونه ای که می خواهید سفارش دهید. شما می توانید از بین طلا، پلاتین و طرح بسیار شیک رز طلائی یکی را انتخاب کنید. در کل می توانید بگویید که بر روی گوشی شما چه چیزی حکاکی کنند.

البته اگر بخواهید که گوشی خود را منحصر به فرد کنید باید مبلغ بیشتری نیز بپردازید. البته Alexander Amosu با این کمپانی کار نمی کند اما او هنوز نیز به طراحی می پردازد و چند وقت پیش یک گوشی طلائی iPhone 6 را که با کمتر از ۶۱۲۷ الماس پوشیده شده بود را با قیمتی معدل ۲.۶۲ میلیون دلار به فروش رساند.

The-most-expensive-iPhone6 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.