با اطلاعات جدید HTC One A9 همراه باشید - تکفارس 
با اطلاعات جدید HTC One A9 همراه باشید - تکفارس 

با اطلاعات جدید HTC One A9 همراه باشید

رهام بوربور
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 21:46
با اطلاعات جدید HTC One A9 همراه باشید - تکفارس 

دوباره نیز اطلاعاتی از گوشی هوشمد HTC One A9  لیک شد، اطلاعاتی که همه شما را سورپرایز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

کمپانی HTC در رویداد خود در ۲۰ اکتبر به احتمال زیاد اولین اطلاعات از گوشی هوشمند HTC One A9 را با خبرنگاران در میان خواهد گذاشت. اما متاسفانه اطلاعات این گوشی هوشمند در حال لیک شدن هستند. طبق گفته Cool Smartphone، به تازگی Orange network در فرانسه این گوشی هوشمند را در سایت خود لیست کرده است و اطلاعات مهم این گوشی هوشمند را نیز تائید کرده است.

برای مثال در حال حاضر دیگر بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت ذکر شده ما می دانیم که این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش FULL HD خواهد داشت. دوربین اصلی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ثانویه آن نیز ۴ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین اینطور که پیداست این گوشی هوشمند شباهت زیادی به iPhone 6/6S دارد.

قیمت آن را نیز چیزی حدود ۶۸۵ دلار گذاشته است، این گوشی هوشمند از Android 6.0 Marshmallow نیز پشتیبانی خواهد کرد، بروزرسانی که به تازگی کمپانی Google برای سیستم عامل خود منتشر کرده است. لازم به ذکر که به تازگی سایت  Telefoon Abonnemen نیز اعلام کرده که این گوشی هوشمند رمی معادل ۳ گیگ خواهد داشت.

جالب است بدانید که قبلا این گوشی هوشمند را با اسم رمزی Aero می شناختیم و زمانیکه این اسم بر سر زبان ها افتاد همه ما می پنداشتیم که این گوشی هوشمند پرقدرتمندترین گوشی است که در تاریخچه صنعت گوشی دیدیم اما بعدا معلوم شد که این اسم رمزی مربوط به گوشی هوشمند HTC One A9 می شده گوشی که در حال حاضر در سطح متوسط به بالا قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید