بنچ مارک: گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ که از سریعترین دوربین بهره می برند - تکفارس 
بنچ مارک: گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ که از سریعترین دوربین بهره می برند - تکفارس 

بنچ مارک: گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ که از سریعترین دوربین بهره می برند

رهام بوربور
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - 15:26
بنچ مارک: گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ که از سریعترین دوربین بهره می برند - تکفارس 

همیشه سازندگان گوشی های هوشمند بر روی یک جزئی از گوشی تمرکز زیادی می کنند، یکی از آنها نیز سرعت عکس گرفتن است، در همین راستا ما قصد داریم تا شما را با گوشی های هوشمندی که سریعترین دوربین را دارند، آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در عکاسی، فرق بین یک دوربین فوق العاده و یک دوربین معمولی در سرعت عمل آن ها است، سرعت عمل معمولا بر حسب ثانیه و کسری از ثانیه اندازه گیری می شود. بگذارید اینگونه برایتان بگوییم که زمانی که شما عجله دارید و می خواهید عکسی نیز بگیرید، بعد از گرفتن عکس، آن را بلافاصله پاک می کنید زیرا معمولا این گونه عکس ها در ۹۰ درصد اوقات خوب از آب در نمی آیند و باعث خجالت زدگی ما نیز می شوند و به همین دلیل برای پاک کردن آنها دست به کار می شویم.

عکاسی واقعا پیچیده اسـت، به خصوص زمانی که بخواهیم یک عکس خوب بگیریم باید به عوامل زیادی دقت کنیم. مثلا یکی از مهمترین آنها این است که دستمان تکان نخورد. حال ما می خواهیم تا به شما بگوییم که کدام گوشی های هوشمند از سریعترین دوربین بهره می برند، زیرا هرچه سرعت عمل بیشتر باشد، عکس نیز بهتر از آب در می آید. البته لازم به ذکر که معیار طبقه بندی ما بر اساس مدت زمان باز کردن برنامه عکاسی و عکس گرفتن و سپس آماده شدن گوشی برای گرفتن عکسی دوباره است.

یکی از نکات دیگر نیز که باید به آن اشاره کنم این است که فوکوس اتوماتیک نیز در گرفتن یک عکس خوب بی تاثیر نیست اما باید بدانید که در این مقاله ما قصد داریم تا به شما بگوییم که کدام گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ از سریعترین دوربین بهره می برند.

بنچ مارک سرعت دوربین
سرعت گرفتن یک عکس

(مسلما هر چه کمتر باشد، بهتر است)

 Screenshot (181)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.