معرفی وبسایت: بررسی سرویس DownforEveryOneorJustme - تکفارس 
معرفی وبسایت: بررسی سرویس DownforEveryOneorJustme - تکفارس 

معرفی وبسایت: بررسی سرویس DownforEveryOneorJustme

پدرام علی نیا
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - 10:00
معرفی وبسایت: بررسی سرویس DownforEveryOneorJustme - تکفارس 

خیلی اوقات پیش میاد که درحال گشت و گذار در فضای وب هستیم، حالا به هر دلیلی جستجو، سرگرمی، کار و یا … و نیاز داریم تا وارد وب سایتی شویم، می توان گفت در حقیقت کارمان به آن وب سایت بستگی دارد و نیاز شدید به آن داریم اما متاسفانه سایت بارگذاری نمی شود. حال به هر صورتی هم که امتحان کنیم نمی توانیم متوجه شویم مشکل از چیست؟

یکی از راحت ترین راه ها، روشی است که در این مقاله ان را بررسی می کنیم. شاید ابتدایی ترین موضوعی که باید در مورد آن وب سایت متوجه شویم، این است که مشکل از سرویس اینترنت ما می باشد و یا اصلا خود وب سایت مشکل دارد؟؟!

برای این کار راه خیلی ساده ای وجود دارد وآن هم استفاده از سرویسی است که وبسایت http://downforeveryoneorjustme.com ارائه می دهد. این وب سایت همانطور که از نامش پیداست وظیفه‌ی بررسی وضعیت آدرس مورد نظر ما را دارد و کار ان به این صورت است که بررسی می کند که آیا مشکل از سوی وب سایت مورد نظر است ویا وب سایت مشکلی ندارد و مشکل از سرویس اینترنت ماست؟!

برای انجام این عمل باید وارد وب سایت شویم. به محض ورود متوجه می شوید که محیط بسیار ساده ای دارد و از همه‌ی دغدغه های طراحی پیچیده به دور است.

در صفحه اصلی یک جمله با این مضمون وجود دارد:

1

جمله‌ی موجود کاملا داستان را بازگو می کند. کافیست تا فقط آدرس مورد نظرتان را در فیلد مربوطه وارد کنید و بر روی گزینه‌ی or just me? کلیک کنید. در این حالت دو جواب برایتان نمایش داده خواهد شد:

2

این جواب به این معناست که مشکل از سرویس اینترنت شماست و سایت بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت می باشد.

3

این حالت هم مربوط به زمانیست که سرویس اینترنت ما کاملا بدون نقص بوده و مشکل از سوی خود وب سایت است.

امیدوارم این سرویس هر چند ساده اما کاربردی برایتان مفید واقع شود.موفق باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید