مایکروسافت برای مک بوک قدیمی شما ۳۰۰ دلار پرداخت می کند - تکفارس 
مایکروسافت برای مک بوک قدیمی شما ۳۰۰ دلار پرداخت می کند - تکفارس 

مایکروسافت برای مک بوک قدیمی شما ۳۰۰ دلار پرداخت می کند

احسان عارفی
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - 22:16
مایکروسافت برای مک بوک قدیمی شما ۳۰۰ دلار پرداخت می کند - تکفارس 

این روز ها شرکت ها برای فروش هر چه بیشتر مجبورند دست به خلاقیت و بعضا دست و دل بازی هایی بزنند. همان طور که در روزهای قبل خواندید، علی رغم انتشار ویندوز ۱۰، آمار فروش لپ تاپ ها و پی سی ها همچنان نسبت به گذشته رشد جندانی نداشته است که خیلی ها دلیل آن را پیشرفته شدن گوشی های هوشمند و تبلت ها می دانند. حال مایکروسافت به تازگی طرحی را با نام “تعویض ساده” آغاز کرده است تا افراد بیشتری را به استفاده از ویندوز ۱۰ راغب کند. در این طرح اگر کاربران به یکی از فروشگاه های معتبر و قانونی مایکروسافت مراجعه و یکی از محصولات مجهز به ویندوز ۱۰ این شرکت را به قیمت حداقل ۵۹۹ دلار خریداری کنند، می توانند با ارائه لپ تاپ یا مک بوک قدیمی خود بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار تخفیف دریافت کنند.

مایکروسافت برای مک بوک های قدیمی کاربران ۳۰۰ دلار و برای سایر لپ تاپ ها ۲۰۰ دلار از هزینه خرید آن ها کم می کند. البته دستگاه تعویضی شما باید سالم و دارای حداقل صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی باشد و بیش از ۶ سال هم از عمر آن نگذشته باشد. این پیشنهاد در حال حاضر تا تاریخ ۲۰ اکتبر و در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، هندوستان، برزیل، فرانسه، آلمان و تایوان پا برجاست. مایکروسافت قبلا هم از چنین روش های برای افزایش فروش محصولات خود استفاده کرده بود. برای مثال در گذشته به کاربران اجازه می داد که با تحویل آی پد های خود و خرید یک سورفیس ۲۰۰ دلار و یا با تحویل پلی استیشن ۳ های خود و خرید اکس باکس وان ۱۰۰ دلار تخفیف دریافت کنند. در موردی دیگر مایکروسافت به خریداران سورفیس پرو ۳ که مک بوک ایر خود را نیز تحویل دهند ۶۵۰ دلار تخفیف می داد.

سوالی که همیشه در چنین طرح های به ذهن خطور می کند این است که اگر محصولات دست دوم خود را در بازار به فروش برسانید سود بیشتری می کنید یا اینکه آن ها را در ازای دریافت تخفیف های چند صد دلاری در هنگام خرید به مایکروسافت واگذار کنید.

شما چه فکر می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید